Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
NathalietjeB schreef:ik kom hier even spammen...
lieve mensjes willen jullie stemmen op tijger hij wil heel graag in de jaarkalender van royal canin komen te staan
https://www.royalcanin.nl/kalender2012/foto?id=23559
NathalietjeB schreef:sorry bij deze hallow meidenmooie bewerking komt er hier langs sorry wou even bijlezen....alhoewel t niet bij t houden is hier met jullie....
jullie praten zoveel
@leine arthur hoe doe jij dat met die foto's zo samen voegen?? ik krijg dat nooit voor elkaar bij mij zie je altijd wel een rare overgang
_Pretty schreef:omg
NathalietjeB schreef:[/quote]ja onwijs goed groeit als kool hij word al steeds zwaarder op me arm...
hij neemt echt veel tijd in beslag...kom af en toe amper aan slaap toe...probeer dat dan weer overdags in t halen...
soms kom je tijd te kort lijkt wel om zelf af en toe even aan ontspanning toe te komen...maja heb em al 2 keer mee genomen naar de paardjes die vindn hem wel heeeeeel intressant maar o weer als ik met een kinderwagen aan kom zetten dan is t echt mega eng en bijt t
zal wel ff wat vaker hier weer komen ouwehoere...en komen bombardere met foto's van mijn ukkie(nee geen shet hahaha al hoop ik stiekum wel dat hij later een paard wil
)
wat word je toch verliefd op dit koppie...
haha gek kereltje
![]()