Vandaag kwamen Yara & Kayleigh foto's maken, heb er eentje al van op de pc gekregen maar die moet nog nabewerkt worden en dr staan zo'n dikke copyright op & door die site werd die pixelig. Maar hij is echt vet.
Op commando, zomaar uit eigen zin word bestraft haha.
JudithO
Geplaatst: 17-07-10 07:40
Goedemorgen!
Bimmetje: helaas, ik ben niet geschikt
Belady: stoere foto!
Gisteren even met Punette weer het keuring-loopje geoefend. Ging goed! We hebben nu een nieuwe manier van aansporen, gewoon de hele tijd 'drrrrrrrrraf!' roepen. Alleen geen idee of dat op de keuring ook mag... Bimmetje?
En Jolly mocht weer eens aan de lange teugel. De plekken achter zijn oren zijn genezen en het hoofdstel kon dus eindelijk weer om, tot grote vreugde van Jolly! Alsof hij nooit anders heeft gedaan liep hij stevig de wei door, lekker zijn kontje eronder. Aansporing is bijna niet nodig, soms valt hij wel eens terug maar dan klak je 1x met je tong en hij loopt gewoon weer door. Er kwam ook een tractor langs rijden, dat vond hij wel even spannend. We hebben direct een drafje geprobeerd, omdat hij dat de hele tijd aanbood. We doen het nu nog met ons tweeen, zodat de een zich bezig kan houden met teugels en clicker, en de ander met het zweepje om eventueel iets bij te tikken. Met de draf moet Jolly dus op looptempo gaan draven, sterk verzameld dus. Hij had het al mooi snel door! Ging zelfs ook even gek doen Na het echte werk mocht hij nog even zijn complimentje doen en liggen. En dan krijg je een beloning!!
Jullie gaan snel. Heb wel steeds bijgelezen, maar weinig tijd om te reageren. Leuke foto's allemaal! Lief die ligfoto. Steigerfoto is op een mooi moment gemaakt, kwaliteit is wel echt slecht. Hoop dat ie in het echt beter is.
Mijn vorige haflinger kon ook stijgeren op comando! Ze kon ook bokken en spanse pas echt super leuk was dat!
Ik baal dr een beetje van =( Amber staat dus te koop ik ben 5x gebelt ofso door verschillende mensen.. En dan vervolgens hoor je niks meer van ze! Stomme lui
Ik hoorde wel dat de meiden die de pony's van mijn kennis rijden. de kleinste mocht ook op [***]. en ze heft er vandaag opgereden, ging super hoorde ik
Ja Beppie heeft ook al een heel stuk manen er af geschuurd en de bovenkant van haar staart
Kelly
Geplaatst: 17-07-10 16:42
macholoverr schreef:
Ik ook niet jij dan Kelly?
Ik hoorde wel dat de meiden die de pony's van mijn kennis rijden. de kleinste mocht ook op Tarzan. en ze heft er vandaag opgereden, ging super hoorde ik
Okee!
Anoniem
Geplaatst: 17-07-10 16:43
Kellyy1 schreef:
Ja Beppie heeft ook al een heel stuk manen er af geschuurd en de bovenkant van haar staart
Daar heeft [***] ook last van Hij heeft ook zomerexeem