Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Iris_VdV schreef:Jelleee, ten eerste ik heb geen trailer, oke dat kan verholpen worden maar ten tweede ik woon nog thuis en de paardjes staan op papa zijn naam, dus hij heeft daarbij het laatste woord, hij wil ze geen weken weg bij een vreemd iemand want we spreken hier niet over een shet van 400 euro maar wel een luxe type miniatuurtje van een hoop meer. Dat is zijn uitleg en mening dus daarmee is die optie uitgesloten. En dat begrijp ik wel. Ik heb ook geen 100'en euros over voor eentje te laten beleren en daarbovenop weet je niet hoe je ze terug krijgt na een paar weken (heb al nare verhalen gehoord) Ik denk ook gewoon dat er in NL veel meer mensen zijn die zich willen bezighouden met die kleintje dan in BE, als ik dat zie staat dat veel beter op punt bij jullie, ook qua wedstrijden, wat leuk is! Dat is toch echt het gevoel dat ik heb.
Lori, dubbele longe lukt redelijk, toch beter dan droogmennen. Misschien ben ik er ook wat te lief mee gewoon en moet ik wat strenger worden. Ik ga het bekijken met mn vriendin samen en dan zien we wel hoe het gaat, niks pushen gewoon opt gemakje terug de draad opnemen, of misschien opnieuw beginnen. Moest ze opeens op magische wijze prachtig aan de koets lopen hou ik jullie op de hoogte!
Mira283 schreef:Pip heb ik ook voor een schijntje gekocht. Nou die is niet minder waard dan Verdi ook al was ie duurder
Succes met de hulp!
Argh ik mest nooit meer uit met Pip erbij... Hé baas wat doe je? *gaat in de weg staan* Ow ik Sta niet in de weg.mijn vriendin wel *hobbelt zijn.vriendin over het net aangevoerde.hoopje* Zit er eten in de kruiwagen? nee... Ow een.bezem heb je die net nodig? Leg ik hem alvast op de grond... Zucht
Als ik rollen behang had...
Fennadev schreef:Alex gaat door zijn ZE staan jeuken aan een kruiwagen, dus wij hebben nu een iets grotere kruiwagen en die legen we eens in de 4 dagen, we scheppen tweemaal daags de stront eruit. De kruiwagen komt nooit de paddock in dus.

Anders bij MDR miniature horses beleren ze paardjes in België en Frederic Deltour geeft menlessen, ook voor de kleintjes
mirriejj schreef:Iris_VdV schreef:Jelleee, ten eerste ik heb geen trailer, oke dat kan verholpen worden maar ten tweede ik woon nog thuis en de paardjes staan op papa zijn naam, dus hij heeft daarbij het laatste woord, hij wil ze geen weken weg bij een vreemd iemand want we spreken hier niet over een shet van 400 euro maar wel een luxe type miniatuurtje van een hoop meer. Dat is zijn uitleg en mening dus daarmee is die optie uitgesloten. En dat begrijp ik wel. Ik heb ook geen 100'en euros over voor eentje te laten beleren en daarbovenop weet je niet hoe je ze terug krijgt na een paar weken (heb al nare verhalen gehoord) Ik denk ook gewoon dat er in NL veel meer mensen zijn die zich willen bezighouden met die kleintje dan in BE, als ik dat zie staat dat veel beter op punt bij jullie, ook qua wedstrijden, wat leuk is! Dat is toch echt het gevoel dat ik heb.
Lori, dubbele longe lukt redelijk, toch beter dan droogmennen. Misschien ben ik er ook wat te lief mee gewoon en moet ik wat strenger worden. Ik ga het bekijken met mn vriendin samen en dan zien we wel hoe het gaat, niks pushen gewoon opt gemakje terug de draad opnemen, of misschien opnieuw beginnen. Moest ze opeens op magische wijze prachtig aan de koets lopen hou ik jullie op de hoogte!
Ik ken het probleem, hier ook niemand die kleintjes wilt doen. Gelukkig wel een goede kennis van mijn vader die wel al 50 jaar ment, dus hij helpt mij regelmatig.Mira283 schreef:Pip heb ik ook voor een schijntje gekocht. Nou die is niet minder waard dan Verdi ook al was ie duurder
Succes met de hulp!
Argh ik mest nooit meer uit met Pip erbij... Hé baas wat doe je? *gaat in de weg staan* Ow ik Sta niet in de weg.mijn vriendin wel *hobbelt zijn.vriendin over het net aangevoerde.hoopje* Zit er eten in de kruiwagen? nee... Ow een.bezem heb je die net nodig? Leg ik hem alvast op de grond... Zucht
Als ik rollen behang had...
Haha hier is dat ook geen doen, de mannen zijn veeeel te nieuwsgierig.Fennadev schreef:Alex gaat door zijn ZE staan jeuken aan een kruiwagen, dus wij hebben nu een iets grotere kruiwagen en die legen we eens in de 4 dagen, we scheppen tweemaal daags de stront eruit. De kruiwagen komt nooit de paddock in dus.
Heb jij Alex eigenlijk onder een deken staan voor zijn ZE?
Vanmorgen kwam de hoefsmid voor mijn Cpony, dus meteen gevraagd of hij Jimmy ook wou doen! Ik had aangegeven dat er een prutser aan had gezeten en of hij er iets mee kon.
Hij schrok wel van haar hoefjes en heeft hem er weer netjes opgezet, dus straks maar een gesprek aangaan met mijn vader, omdat de mannen officieel van hem zijn en hij liever geen geld er aan kwijt is.
Ik heb fotos gemaakt en hierop is ook heel goed te zien hoe erg de stand veranderd, hij staat van zichzelf ook wat steiler, maar de hoefsmid vond het beter om dit langzaam aan te pakken.
[ Afbeelding ]
Ook eindelijk de mini 3in1 beschermers kunnen passen en testen met een ritje. Voor heeft hij hier mini om en achter pony. Hoe vinden jullie ze zitten?
[ Afbeelding ]
Een van de beschermers was weer iets gezakt na het rijden, hebben jullie dit ook?