Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:damn ja das vervelendik was ook altijd ziek als ik wedstrijden, maar waren gewoon zenuwen die omsloegen in gemene ziekte dingetjes, weet nog zoo goed me laatste wedstrijd,
Moest op Danty ( was een erg grote pony, maar mocht haar niet zo, ze ging er altijd met mij erop zomaar vandoor in galop die dag voor de wedstrijd ook dus durfde niet echt op haar )
dus toen had ik mazzel want ik kwam op dag van wedstrijd aan en toen was danty kreupelzielig natuurlijk maar zo had ik geen prijs in de wacht gesleept met vallen en galoperen
dus ik mocht op me lievelingspony lucky, daar reed nog niemand op dus moest meteen opzadelen enzo en inrijden, ging supergoed en toen werd ik 2e
maarja manege is helaas gestopt dus alle winspunten voor nadanoppos
Achja wie weet ooit met prinz met lingewaard cup meedoen ofzo( is bij hem 100 meter stappen vandaan en keileuke ervaring, en me vader kent de bazin daarvan heel goed duss
)
TheJokerr schreef:ponieszlover schreef:Maar ik ben hem groen aan het maken, maar eigenlijk heb ik al een groen dekje, welke kleur zal ik hem nu doen??
Paars, Knalgeel, Knalroze, Knallend