Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Patty14 schreef:Meneertje Switch zit ook goed in z'n vel. Had hem even in de molen gehad en even z'n hoeven verzorgd voor de losse wanden. Toen werd hij al gek. Terug in de wei alleen maar jagen achter een andere shet aan
. Racen door die wei heen. Grappig want die andere shet was veel sneller
.
Kiekeboefje schreef:Wat fijn dat Switch zo lekker in zijn vel zit Patty!! Lekker genieten
Wij nog nooit een binnenbak gehad, denk wel dat ik daar gebruik van zou maken maar ik zorg er maar voor dat ik niet wen aan de luxe![]()
StalNollie, leuk alle nieuwe paardjes. Wat ga je hier mee ondernemen???
Ik ben aan het werk op een nieuwe groep, mensen met probleemgedrag en een verstandelijke beperking. Super leuk tot nu toe!
Kiekeboefje schreef:Wat fijn dat Switch zo lekker in zijn vel zit Patty!! Lekker genieten
Wij nog nooit een binnenbak gehad, denk wel dat ik daar gebruik van zou maken maar ik zorg er maar voor dat ik niet wen aan de luxe![]()
StalNollie, leuk alle nieuwe paardjes. Wat ga je hier mee ondernemen???
Ik ben aan het werk op een nieuwe groep, mensen met probleemgedrag en een verstandelijke beperking. Super leuk tot nu toe!
Susanne schreef:Patty14 schreef:Weet iemand trouwens wat het kost om de wielen opnieuw te laten poedercoaten bij HCA?
Geen idee eigenlijk, wil je een ander kleurtje?![]()
Lekker Mandy zo'n stuiterbal haha
Lillian__ schreef:spannend ook beetje betaalbaar?Stalnollie zaken gaan goed dus?![]()
Volgende week woensdag een afspraak om bij een kamer te gaan kijken, een dorp verderop! dan hoeft floor dus ook niet verhuisd te worden. Heel (heel heel heel heel) misschien naar een stal dichterbij, maar daar mag je niet met je sulky in de bak. Kamer is groter dan mijn eigen kamer en de rest is gedeeld. Ben heel benieuwd.