Guus is vorige week vrijdag alweer twee geworden en die wordt ook zo groot. Hij is z'n moeder al voorbij gegroeid.. Kan me nog herinneren dat hij een paar uur oud was en nog op schoot kon...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

In de breedte nog een heel stuk.
. Zou anders wel mooi zijn tweespan met Finn
.
Nouja ik vond het altijd erg leuk met Mickey en Jelle, maar ook wel een 'gedoe'. Altijd afhankelijk van een groom, waardoor ik minder vaak kon rijden dan ik wilde.
Het is inderdaad lastig dat je zo afhankelijk bent, maar dat vind ik met enkelspan soms ook al.

dr staan dit einde van t jaar nog meer mini's op stal, de dochter van de stalhoudster is ook om voor mini's
Ik blijf voornamelijk enkelspan mennen, maar ik vind tweespan wel echt heel erg leuk.
We hadden er al een maar die zat toch niet helemaal lekker, dus ik mocht 'm omruilen (gekocht van een vriendin die meerdere tuigjes verkoopt). Vanavond even goed invetten als ik tijd heb, want het is erg stug door het liggen.
Invetten is leuk ik doe wel helpen
Kan me daar echt mee vermaken. Ik mis het echt nu in mn eurotech heb, dus ik poets mn hoofdstel heul vaak
Probleem is ook dat ik het zelf moet doen, veel instructeurs zijn hier niet te vinden en in die kleintjes willen ze hun tijd niet steken. Haar vader loopt 6 span, ik had gehoopt dat ze zijn talent had...
.
Verder niemand in de buurt. Ik ga het nog een keer rustig opnieuw opnemen en kijken hoe het gaat. Tilana deed dat ook, maar was er redelijk rap uit en makkelijk te corrigeren. Bij Raya blijft het duren. Ayla, geen probleem hoor, ik heb liever dat mensen hier gewoon hun gedacht zeggen, anders ben ik er niks mee. Ik heb wel wat ervaring met zowel groot en klein, maar er zijn hier ongetwijfeld mensen met veeeeel meer ervaring
Daarom is het handig als er iemand is die je helpt, die kijkt vanuit een ander perspectief. Maar dat is heel lastig als mensen je niet willen helpen natuurlijk..