Zo heb de pony's lekker ff omstebeurt gelongeerd , het was nu te doen in dit weer. En de chinook en helikopter met oranje spelers vloog ook nog over het terein vanmidag
ladylisa
Geplaatst: 13-07-10 19:30
Goedenavond Ik ben al een tijdje niet op bokt geweest, had het heel druk. ik had nog Leuke foto's van mij en mijn verzorgpony Ik geniet elke dag van mijn Vakantie
Voor vandaag weer noodweer voorspelt, hopen dat het nog even uitblijft. Om 11 uur moet Punette weer een lesje lopen, en die wil ik echt niet onderbreken voor een stomme onweersbui...
Ik heb vandaag [***] naar zijn nieuwe aderssje gestapt. Ander weg nog even 2 meisjes er een rondje op laten stappen. 1tje komt morgen weer om echt te rijden! En wat krijg ik er voor terug? Niks! Maar [***] krijgt een lekkere wortel of appel! Daar doen we het toch voor
Teven heb ik [***] gepimpt! Hoe vinden jullie het geworden?
Voor :
Na :
Ik kon zijn manen niet trekken dat heb ik geprobeerd maar ze waren veel te dik! Ik heb ze dus moeten knippen.. Maar een andere keuze had ik niet echt. [***] heeft zomer exeem dus nu kan het lekker ademen
Hier nog niks van het noodweer te bekennen. Heb even lekker met de pony's gewandelt.
macholoverr : Wat vreselijk zonde van z'n manen !! En als jij die meisjes zelf aanbied om te rijden , is het toch logisch dat je er niks voor terug krijgt
haha ja idd dravergekkie. Hier ook nog niks geen noodweer hoor, maar het is dan ook nog geen 20.00.
Macholover, ik vind het ook ontzettend jammer van zijn manen. Was hier een rede voor of heb je dat zomaar gedaan. Ook vind ik hem een beetje aan de magere kant, zo lijkt aan de foto te zien. Het kan een vertekend beeld geven hoor, maar dat lijkt zo nu.
Hij lijkt mager maar dat is die dus echt niet hij is alleen heel erg small gebouwd het is ook een ShetlanderXWelsh pony.... Ik heb dat gedaan met zijn manen omdat die ZOMEREXEEM heeft had ik hier boven ook al vermeld... Mis over heen gelezen? Hij had en een heel stuk van zijn manen er vanaf gescheurd...En het stond gewoon niet meer. Ik hoop nu zo snel mogelijk een Exeemdeken te kunnen vinden, ik mag geen nieuwe kopen van me moeder, pfffff en dan kan ik het volgend jaar lekker laten zitten! En ik hoef niks in ruil dat meisjes op me pony rijden in vind het wel erg leuk om te zien hoe blij die meisjes er dan vanaf stappen! Maar het is altijd leuk meegenomen als "die"pony dan wat lekkers krijgt, toch?
Bimmetje
Geplaatst: 14-07-10 17:18
dat is zeker.
Ah ja daar heb ik overheen gelezen haha. Maar ik vind dit dan toch een betere oplossing als je geen eczeemdeken hebt.