SammyFloor, fijn dat Sammeke goed liep! En succes met studeren!
xCarpediem, hahaha. Als het kan wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
velgen frame bomen etc heb ik al (ga de 2 wieler die ik nu heb drastisch verbouwen naar hca type
)..enkel nog andere vering en hekje met voetsteunen en dan ben ik klaar.

SammyFloor schreef:Sardis Fijne foto's! Je nieuwe wagen staat echt heel chique! Gefeliciteerd trouwens
Ayla Wat jammer van zijn knietjes, mijn eerste pony had het ook. Achterhand trainen en veel berg op gaan zou helpenIk heb me ook laten wijsmaken dat het zou verdwijnen naar mate ze ouder worden, geen idee of het klopt.
Chardy Leuke foto's, wat een leuk uitzicht heb je toch altijd! Jullie zijn echt een leuke combiWat fijn dat heel de kudde nu weer samen is
Jelle Super dat je je geamuseerd hebt!
Mirriej
Ik heb gisteren weer het lange lijnen opgepakt met Arthur, hij was aan het draken met het poetsen dus ik dacht dat het echt slecht ging gaan. Maar hij deed het echt fijn, reageerde heel goed op lichte teugelhulpen en direct op stemhulpen. Alleen durf ik bij hem nooit echt contact te nemen omdat hij zo gevoelig is. Heeft iemand tips hoe ik dit het beste kan aanpakken? (hij loopt op een dubbelgebroken bitje trouwens)
Sammeke heb ik aan de dubbele longe gehad, werken op ontspanning, aanleuning en stelling. Ze liep echt fijn!
[ Afbeelding ]
Zo, nu ben ik klaar om frans en geschiedenis te gaan studeren!
Ik heb de indruk dat ze makkelijker reageert en fijngevoeliger is op dat simpele bustrensje dan op de stang. Raar dat ze na 3 jaar haar tong erover gooit en bij dat bustrensje niet.
Ik moet zeggen dat ik er niet voldoende kennis van heb en dus altijd maar even navraag doe bij de ruitersportzaak als ik ergens niet uit kom. Zij liet mij toen de verschillende effecten van bitten op mijn arm voelen en toen begon ik te snappen dat Zoë protesteerde bij het enkelgebroken bit protesteerde, maar elk paard is anders natuurlijk. Succes ermee, altijd lastig zoiets.
Boef had vandaag helemaal geen last van zijn knieën, het verschilt heel erg per dag. Ik pas de training elke keer aan zijn knieën aan, dan gaat het wel goed.
Ook gelijk even gemeten, hij is 1.04 nu.