Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ayla schreef:Stoute, maar knappe Max
Succes met een fijn plekje zoeken voor Alf Ingrid
Sjors staat nu onder 100gr zonder hals, maar hij heeft inmiddels weer een flinke vacht (meer dan een maand geleden geschoren). Toevallig nu nieuwe dekens aan het bestellen zodat ik hem donderdag weer kan scheren en lekker warm in kan pakken
Lori schreef:Enige wat ik wel zielig vind is de hoeveelheid water en modder, is geen diepe modder. Tot je enkel maximum als je erdoor loopt en ze hebben wel plekken om droog te staan maar toch is gevoelsmatig.
ElineGC schreef:welke heb je besteld patty?
Ik heb net ook nieuwe dekens besteld. Onder andere bij ooteman, 200 grams staldeken voor 20 euro, hun hebben nu ook stout springschoenen voor 11,50! En nog een outdoor 300 grams deken. Ik kan geen dekens vinden met hals van 300 gram met goede pasvorm, dus heb nu alles zonder, dan maar wat vaker scheren
ElineGC schreef:welke heb je besteld patty?
Ik heb net ook nieuwe dekens besteld. Onder andere bij ooteman, 200 grams staldeken voor 20 euro, hun hebben nu ook stout springschoenen voor 11,50! En nog een outdoor 300 grams deken. Ik kan geen dekens vinden met hals van 300 gram met goede pasvorm, dus heb nu alles zonder, dan maar wat vaker scheren
Linsey1998 schreef:Meiden kan ik nog iemand blij maken met een 300 grams br deken met hals 118 onderlengte? Ik zet deze week ook mijn 200 grams onderdeken te koop in 118 onderlengte![]()
Met Toliene haar zand gaat het heel goed! Ze staat alleen de rest van haar leventje op een stenenpaddockje of op het land... anders gaat mevrouwtje zand vreten.