TheJokerr schreef:ik ga hier toc niet over liegen zeker.
Ik denk dat ze bedoeld dat je overdrijfd?

Maarjaa ik ga me er verder niet mee bemoeien

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leinearthur schreef:hophop hop poownieee
[im g]http://94.100.120.78/1240650001-1240700000/1240658701-1240658800/1240658714_5_xT17.jpeg[/img]
Miran_da schreef:en iedereen al plannen voor vandaag???
Leinearthur schreef:mijn plannen voor vandaag; thuis zijn, in bed liggen.
leuk hoor ziek zijn
DeSa schreef:Wordt de hele week al steeds wakker gebeld
Rhine_ schreef:
FlorisSam schreef:
_Lois_ schreef:Het sneeuwt hier!
Emuline schreef:weet niet meer wie het vroeg: "hoe komt het dat je over de kop geslagen bent"? "
antwoord: ik heb waarschijnlijk (met onderhoud) de voorvork van mijn mountainbike niet goedvast
gezet, en die is eruit gestoten door een hobbel. ik viel met mijn hoofd op het asfalt, en de rest in de berm.
heb hoofdpijn, af en toe duizelig, en geen eetlust...niet misselijk.
ik ga nu snel naar stal, moet over een uurtje klaar staan in leusden met trailer en al.
daaag.
FlorisSam schreef:Was vouwen is saai.
Mijn zusje zit de film Hoe overleef ik mezelf? te kijken
_Lois_ schreef:_Dotty schreef:Neem lenzen dan.
nooooit meteen lenzen nemen
Miran_da schreef:ik zie dat er heel veel mensen niet bijlezen of heel weinig blijlezen.. Zoals PIETA...
ze praat elke keer maar leest nooit bij ik heb het ook druk en als je het niet red dan kan je denk ik beter uit het topic gaan want iedereen MOET bijlezen...
lottex schreef:Miran_da schreef:ik zie dat er heel veel mensen niet bijlezen of heel weinig blijlezen.. Zoals PIETA...
ze praat elke keer maar leest nooit bij ik heb het ook druk en als je het niet red dan kan je denk ik beter uit het topic gaan want iedereen MOET bijlezen...
haha, jullie roddelen en ze zal het waarschijnlijk niet eens merken
ik lees nooit meer dan 10 pagina's bij, anders vind ik het iets te veel werk.
Dan doe ik bijvoorbeeld de 5 nadat ik voor het laatst geweest ben en dan de 5 laatste vh topic
Soms ga ik om 21u slapen en dag nadien heb ik 15 pagina's
Elliinee schreef:rosieXpepper schreef:haha jaa xD
maar ik ga vrijdag naar julia ... dus beter kom jij naar ons teo xD
NEeej dan is er geen city en dat hadden we afgesproken
Whaha word dan echt geniaal jongeeh, ziet julia een hottie, vraagt waar ze woont, jaa ik woon in putten![]()
Ik ga dan lache jongeeh
Elliinee schreef:rosieXpepper schreef:
NEeej dan is er geen city en dat hadden we afgesproken
Whaha word dan echt geniaal jongeeh, ziet julia een hottie, vraagt waar ze woont, jaa ik woon in putten![]()
Ik ga dan lache jongeeh