Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mocht ook wel, in zijn koppie is hij verder dan zijn lichaam is. Maar hij is pas net 3, hij krijgt alle tijd die hij nodig heeft.
Wat jammer dat het zo gelopen is! Ik snap dat je je onveilig voelt, maar ik ben blij dat je niet stopt met mennen want jij en Milk zijn echt een leuke combi 
Leuke foto die met die slingers 

En ik ga mee met de rest, zo word hij vanalles gewoon 
Boef ziet er inderdaad zoveel volwassener uit, echt een knappe pony!
Maar examens en ingangsexamen zijn nu even het voornaamste
.
Wel verpleegkunde, gelukkig geen ingangsexamen bij onze opleiding op HoGent. Ik kan er niet aan doen, maar ik vind het zoveel geld voor die HCA's en ik vind ze dan nog lelijk ook. Waarschijnlijk wel oerdegelijk en stevig, maar met een flutdesign. Mijn cavaletti kost de helft en vind ik gewoon ook veel mooier qua uiterlijk. En voor wat ik er maar mee doe is het eigenlijk ideaal. Gewoon uit interesse een vraagje: Wat spreekt jullie zo aan in die HCA'S? Zitten ze makkelijker ofzo? Ondertussen heb ik er een 4 wieler bij die papa heeft opgeknapt, maar er moeten nog wat aanpassingen aan gebeuren, het was een testrondje.
Geen idee welk merk het is
Het grappige is dat hij er zwaarder uitziet dan mn sulky, maar hij loopt zoveel vlotter door die kogellagers, veel makkelijker in gang te trekken ook. Let niet op haar mond, we werken eraan, na 3 jaar met hetzelfde bit gooit ze inneens heel de tijd haar tong erover en loopt ze met haar mond open, heb een bustrensje gekocht en ga proberen of dat beter gaat en met sperriem. 

Ik ben ook een concourswagen aan het opknappen, alleen het lamoen moet nog afgemaakt worden en iets met de assen.

Je weet maar nooit dat er hier iemand in mijn buurt woont! We zijn al met een aantal die in Gent studeren, ook niet verwacht
!

Ik zag leuke foto's voorbijkomen van de SMR dag waaraan veel hadden meegedaan, leuk. Ik vond de steigerfoto er ook best heftig uitzien, dapper dat je dan door blijft gaan.