meiden.. ik weet niet of nog kom voor morgen ochtend. misschien vanaaf. maar neem vast afscheid voor 3 weken!!! ik ga morgenochtend om 6 uur vertrekken naar het zuiden van Frankrijk (bijna spanje). dus ik moet vanaaf afscheid nemen van diesel kan ik niet!!
Kimmiee_D
Geplaatst: 11-07-10 14:36
Haaaay
Ben lang niet op bokt geweest maar ik moest toch weer even een foto van Karin en Gwen laten zien. Het was gister prachtig weer dus heb ik foto's gemaakt.
Karin is 19 juni 20 geworden
Gwen(nie) is 24 april 3 geworden en is Karin der dochter
Laatst bijgewerkt door Kimmiee_D op 11-07-10 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Iedereen aan de schoonmaak ! Dat heb ik donderdagavond gelukkig al gedaan. Het is echt vies benwauwd buiten nu. Heb ff de pony's lekkere poetsbeurt gegeven en stukje met ze gewandelt
Missroxy: het gras is hier wel aan de droge kant, maar groeit nog gewoon. Wel minder als anders, maar als het op normale snelheid groeit schiet het uit de grond.. Dus ik vind dit wel prima!
Emuline: fijne vakantie!!!
Kimmie: leuke foto's!
Inderdaad balen van NL! Ik vond de scheidsrechter wel erg partijdig, lag dat aan mij? Wij kregen allemaal gele kaarten voor dingen waar Spanje alleen maar een waarschuwing voor kreeg. Sommige kaarten waren ook terecht, dat wil ik niet ontkennen. En het winnende goal hoorde er niet te zijn, die Spanjaard liep hartstikke buitenspel... Maar goed, valt niks meer aan te veranderen he, over 4 jaar gewoon nog eens proberen
Indd vond hem ook redelijk partijdig. We hebben ook echt wel terechte kaarten gehad maar sommige sloegen ook helemaal nergens op. Maar goed we kunnen er niks aan veranderen , tis jammer. Maar we zijn 2de en dat is voor zo'n klein land toch ook harstikke goed !
Het schijnt trouwens onwijs slecht weer vanmidag te gaan worden he !
Niet leuk dat spanje heeft gewonnen ;o Die scheids was volges mij harstikke partijdig telkes als wij iets deden; gele kaart deden de spanjaarden hetzelfde soort iets; niets ;oo