Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
karoliena schreef:Dat niet alleen Yancha, kijk eens als ik een rijtopic plaats, soms wel bijna 700 hits! Maar nooit meer dan 20 reacties haha. Allemaal sensatiezoekers dus
StarsForLove schreef:Ik ken een meisje en dat is 1.75 ong. miss iets kleiner
ze weegt 57/58 kg ook ongeveer
ze rijd op een shetje van kleiner dan 1 meter
ik vind dat ze hier te groot voor is, met haar tenen staan ze op de grond
ze rijd alleen met hoofdstel en op een andere shet die kleiner is rijd ze met halster
ik heb haar vaak mijn meining over gezegd maar zij blijft volhouden dat hij het makkelijk aankan omdat hij: nog heel vervelend bij haar doet soms (rennen en bokjes) en dat hij snel loopt en hij er dus geen problemen mee heeft
Ik vind echt dat ze er niet meer op zou mogen eigelijk..
wat vinden jullie?
foto
Yamcha schreef:@ Karoliena: Nou dat kan ik me goed voorstellen... maar het welzijn van de pony staat bij mij dan wel voorop.
En mensen vinden het gewoon niet leuk als je iets niet vind kunnen. Maar goed, iedereen wil altijd de grenzen opzoeken, maar met levende wezens vind ik dat onverantwoord.
En dan nog: er zijn gewoon keiharde cijfers en metingen, daar kun je dan imo moeilijk omheen. 20% blijft 20% dan kun je op je kop gaan staan, maar je verandert er niks aan.
@ Melanie B: sorry, maar jij bent te groot. Bij de knieën komen met je voeten is te groot, en qua gewicht: reken het zadel even mee, dan kom je op 65 kilo, is te zwaar voor elke shet. Hoevaak je er op rijdt, maakt niet uit, het blijft schadelijk.