NMPRS hengstenkeuring 2014

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annebet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:21

Ik voorzie een emmer, maar ik ga er vanuit dat er op een manege wel water te vinden is.
Hooi neem ik ook mee, maar voor achteraf, zodat hij rustig op de trailer staat.
Brok normaal niet.
( Dit is voor een show van één dag, op een meerdaagse show lijkt het wel een volksverhuizing als ik vertrek :+ )
En verder denk ik dat het lijstje van Mariska zowat alles zegt wat ik zou meenemen.

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:33

Water kun je op de manege pakken.

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 15:49

Ik heb 2 hengsten ingeschreven maar van 1 een bevestiging gehad heb een mail gestuurd en terug gekregen dat ze beiden staan ingeschreven.

Factuur nog niet ontvangen dat zal volgende week wel komen.

monnikenburg

Re: NMPRS hengstenkeuring 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:11

Ik heb nog helemaal geen bevestiging gehad.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 16:12

Alec heeft nu 300gr op.

Ik vraag, wanneer ik mijn inschrijving doormail, altijd of ze even de ontvangst en inschrijving kunnen bevestigen :)

Mijn huishouden dat meegaat:
Koffer met:
* glansspray, poetsdoeken, kammen, hoevenkrabber, showhalsters, voorbrenglijn, knijpertje voor rugnummer, kinkettingen,..
* hooi, emmer pulp (sommige pqqrdjes drinken vaak niet voldoende bij stress heb ik ondervonden, als ze pulp eten krijgen ze ook vocht binnen), ander voer voor tussendoor, emmer voor water, aandrijfzweep, fototoestel,...

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:08

Wij hadden 1 dag na inschrijven al bevestig dat ze alle 4 in zijn geschreven.

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:11

4??? Amai, drukke dag voor de boeg!

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:21

1 gaan we zelf doen en de andere 3 worden voor gebracht door andere mensen gelukkig :)

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 17:55

Moonshine schreef:
1 gaan we zelf doen en de andere 3 worden voor gebracht door andere mensen gelukkig :)

ik heb er zin in :D
de andere 3 worden idd voorgebracht !

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:30

bevestiging geven ze niet altijd.
160 is een mooi aantal kijk uit naar het boekje en de tegenstand.

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:37

chaaya schreef:
Moonshine schreef:

ik heb er zin in :D
de andere 3 worden idd voorgebracht !

Ja ! Echt zin in de hengstenkeuring, het altijd leuk om rond te kijken.

Weten jullie waneer het bekent welke rubriek je zit?

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:41

MHS was echt geweldig! helaas zit die shop veel te dicht bij mijn huis := niet best voor mijn portemonnee. Heb een mooi afgeprijsd winterdekentje gekocht dus ze worden allebei geschoren morgen *\o/*

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 18:46

Altijd leuk inkopen doen :P

Zit net te bedenken dat ik mijn paspoorten nog op moet sturen voor overschrijven,morgen maar ff snel doen.

Hier gaat eigenlijk ook mee wat de rest ook meenemen. Oja en extra showhalsters aangezien ik met Jet met een fotoshoot al een keer heb gehad dat hij hem kapot trok en toen stond die los in het bos... Niet fijn haha :P

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:26

ik vind het allemaal super leuk maar als je alles bij elkaar optelt is het eigenlijk onbetaalbaar haast wat je alles moet kopen en investeren

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:38

niet doen dus hahaha

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:46

Als je een bevestiging voor je inschrijving had gewilt, had je bij het opgeven aan moeten geven dat je graag een bevestiging wilde hebben. Maar ga er maar vanuit dat alles goed komt. ;)

Ik wil graag zo vroeg mogelijk bij de veterinair. Hoe eerder ik dan ook van de stress af ben.hahahaha

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:55

de MHS is voor mij veel ste ver helaas! wel al een aantal keer besteld :D

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:56

ik heb ook nog wat nodig van MHS maar wacht wel tot de keuring, dan kan ik mooi kiezen :D

Knolselder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:04

Ik ben ook zooo benieuwd bij wie ik allemaal in de rubriek zit! Hopelijk valt het een beetje mee zodat degene die mijn hengst wel wou voorbrengen, er ook effectief tijd voor heeft. Zelf gaat niet lukken, pfff :P

Maar de veterinair vind ik nog het spannendst! Zijn tanden zijn deze week nog goedgekeurd dus daar zal het niet aan liggen. En uiteindelijk is hij al eens goedgekeurd voor een ander stamboek, dus zou geen probleem mogen zijn. Maar blijft toch spannend! Je weet nooit...

Shetclub, vreselijk hoor! Maar het is zo verslavend dat je geld toch de deur uitvliegt naar al die spullen! Ik had mij in het begin ook voorgenomen niet te beginnen met vele dekens en showhalsters en blablabla...
Yeah right... :+

Heb net nog een nieuw showhalster bij MHS gekocht voor Rups, exact hetzelfde als hetgene hij had maar een maatje groter. Was al uit de collectie en nergens meer te vinden. Maar hij stond er ZO goed mee, wou geen ander! MHS heeft voor mij bij de leverancier toch kunnen regelen dat er nog eentje gemaakt werd!
Morgen ga ik het ophalen bij de schoonouders :D Super blij!

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:14

oja Annelies en annebet. Onder straftraining bedoel ik dat hij wat langer aan het werk mag en ik dus een stuk strenger ben. ugh ik weet het ben meestal een softy....
Dus gisteren is hij voor straf een paar keer het pad van achter naar voor in galop geweest met een heel klein stukje draf. Het pad is ruim een km lang ongeveer. Hopende dat hij het niet meer in zijn hoofd haalde om opzij te springen. Helaas was dit nog niet helemaal het geval. Ik denk dat zijn conditie en energieniveau behoorlijk hoog ligt hahaha. Helaas moest ik vandaag en morgen de hele dag werken, maar als het zondag mooi weer is span ik hem gewoon weer in en dan gaan we op herhaling. Dan maar hopen dat het goed gaat. :=

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 20:28

stal_HD schreef:
Als je een bevestiging voor je inschrijving had gewilt, had je bij het opgeven aan moeten geven dat je graag een bevestiging wilde hebben. Maar ga er maar vanuit dat alles goed komt. ;)

Ik wil graag zo vroeg mogelijk bij de veterinair. Hoe eerder ik dan ook van de stress af ben.hahahaha

Als ik heeeel vroeg moet en jij heel laat kunnen we misschien ruilen

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:29

hahaha shetclub. leuk bedacht maar dat gaat helaas niet op. Je moet verschijnen in je eigen rubriek. Hoe groot is jou hengstje? Als het meezit zit de mijne in minimaat luxe nieuwe jaargang. Maar het kan maar zo dat hij groter gemeten wordt, want hij hangt erom.

Shetclub87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:32

dan zit ik ook in die rubriek. ja ik dacht ook al dat je vast niet kon ruilen, maar zou wel tof zijn anders haha! Nou ik hoop maar dat ik niet al te vroeg op hoef, Mijn vader brengt me (omdat hij zijn auto niet wil uitlenen want ik heb zelf wel BE) En dan hoeft hij ook niet zo vroeg op hihi

Shar_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 21:46

jolandje schreef:
ik heb ook nog wat nodig van MHS maar wacht wel tot de keuring, dan kan ik mooi kiezen :D

je kan ze bellen om te vragen of ze het meenemen ze hebben niet altijd alles anders moet je verzendkosten betalen :)

Foss

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 23:01

Rowan je kan ook de paspoorten mee nemen met de hengsten keuring dan nemen ze ze toch in doe ik ook met 1 van mijn hengsten op advies van het stamboek.
Bij inschrijven voor de hengsten keuring wijzigen ze dit al op de lijst kreeg vandaag de rekening van overschrijven binnen.