NMPRS show + jeugdkeuring 30 juni

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Re: NMPRS show + jeugdkeuring 30 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:06

Denk dat Anke het poetsen van de gespen bedoelt.

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:11

Letsdunit schreef:
Denk dat Anke het poetsen van de gespen bedoelt.

Ik denk dat je Elien bedoelt... ;)

Leuk he? Gespen poetsen Elien? :P

Sappos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:30

Jammer!

mizzpoez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 16:49

Wij zijn er hier ook helemaal klaar voor morgen! Wij komen dan maar met 1 paardje, we moesten toch nog even stressen: je moet toch je trailer in orde hebben (daar moest een week geleden nog een nieuwe voorplaat in en een nieuw steunwiel + ophanging omdat er een tractor tegenaan was gereden), een bijpassende auto lenen (eigen auto verkocht) en ervoor zorgen dat je mini een beetje in shape is. Als je dan zoals ik vanmorgen in het weiland komt en het stuk van de mini's leeg ziet staan dan voel je toch wel even een steen in je maag gegooid worden hoor! Ze waren uitgebroken en hebben dus de hele nacht in het grote weiland lopen bunkeren.... Vanmorgen lagen ze dus uitgebreid uit te buiken. Oh no! Gisteravond met hooi inpakken is er dus een paal uitgereden, sja, dan ligt het draad op de grond en hebben ze vrije doorgang. Daar gaat het dieet van de afgelopen weken!
Ze staat nu op stal en ik hoop dat er morgenochtend alweer veel van dat gras is uitgepoept, mén wat een buik, ik schaam me dood morgen.
Waar ik ook van baal is dat het bestelde showhalster nog niet binnen is (11 juni besteld). Nu moet ik er op de keuring nog 1 gaan aanschaffen voor de hoofdprijs, da's dan wel echt balen, zul je zien dat als we morgenavond thuiskomen er een dikke envelop op de mat ligt met... juistem...
Maar in ieder geval hebben we er erg veel zin in! Vanavond nog beetje benen en hoofdje bijscheren, oppoetsen en in de wax zetten, deo onder de oksels en parfum onder de kin en klaar zijn we!
O ja: het 3e oor wegscheren: doen jullie dat en zo ja: hoeveel cm?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 19:52

Wij zijn er ook weer klaar voor.. Pony's staan mooi gewassen op stal en dan zullen we eens zien wat we ervan bakken :P

Tosadog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 19:53

Zo, Regal is klaar, glimt als een spiegeltje en staat nu ingepakt op stal.
Trailer en auto inpakken en we zijn er klaar voor.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:04

hier zijn we er ook klaar voor....denk ik. vind toch nog best spannend zo voor het eerst. Zou ik het wel goed doen enzo maar ach we zien wel.

sandra3235

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:50

Heerlijk om zonder paardje te kunnen komen,...
ik ga genieten van jullie geren en gestress daar...
Ik heb er ook zin in :):)
Tot morgen en veel succes alvast allemaal,plezier komt vanzelf :D

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:57

Heaven staat lekker in het land, vond het veel te warm om te gaan wassen en dekens om te doen, ik zie morgenochtend wel hoe ze eruit ziet.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 20:59

Letsdunit schreef:
Heaven staat lekker in het land, vond het veel te warm om te gaan wassen en dekens om te doen, ik zie morgenochtend wel hoe ze eruit ziet.

Misschien kun je mee doen in de rubriek voor best gekleurde als bont :+

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:00

Hier is ook alles klaar. Jewel en Roos zijn gewassen en staan zo op stal zonder wat op, vond het veels te warm om hun wat op te doen. Ze staan in een schone stal dus we zien het morgenvroeg wel wat we aantreffen.
Trouwens heeft er iemand een lichtblauw halstertouw even te leen voor de theaterklasse O:)
Heb alleen maar zwarte, gekleurde en paarse. een lichtblauwe zou het mooiste staan.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:02

melanie_h schreef:
Hier is ook alles klaar. Jewel en Roos zijn gewassen en staan zo op stal zonder wat op, vond het veels te warm om hun wat op te doen. Ze staan in een schone stal dus we zien het morgenvroeg wel wat we aantreffen.
Trouwens heeft er iemand een lichtblauw halstertouw even te leen voor de theaterklasse O:)
Heb alleen maar zwarte, gekleurde en paarse. een lichtblauwe zou het mooiste staan.

ik heb wel lichtblauw met wit zon geblokt halstertouw

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:06

Ooh Joyce daar ben ik al heel blij mee :D Zou je hem mee willen nemen dan O:)

Nouska70

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:18

Wij zijn er ook helemaal klaar voor! We vertrekken morgen met twee paardjes om 4.30 aaaah vroeg hoor! We komen uit het hele hoge noorden en zonder kar is het 2.15 rijden dus ik neem aan met kar een uur langer? Tuurlijk gaan we er vaak effe uit om te picknicken (paardjes ook natuurlijk) Spannend! Het is voor ons allemaal de eerste keer!

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:23

eventueel heb ik d'r ook een mel.
Dus als je Joyce niet zo snel kan vinden kan je mij ook nog aanschieten.

melanie_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:27

Wat fijn Mel dank je wel!!

xMnOn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:38

Jongens help. Ik heb de verkeerde kleur pony gekocht. Hij is al 4 x gewassen maar de gele vlek gaat er nog niet uit. Zelfs cowboys magic werkt niet. hoe wordt die nou knap voor op de keuring :')

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:52

Hier stond Falke er ook klaar voor maar moet mij helaas afmelden morgen. Hij heeft een trap gehad en loopt kreupel. :(:) Dus dat gaat hem niet worden, helaas! Dan kom ik jullie maar aanmoedigen!!

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 21:53

Mijn witte zijn allemaal spierwit hoor :D heb nu andere shampoo als de cowboy magic, deze ruikt naar vanille en is veel beter voor de witjes vind ik (weet de naam niet uit me hoofd), ik heb ze nog nooit zo wit gehad *D

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:00

Larachel schreef:
Hier stond Falke er ook klaar voor maar moet mij helaas afmelden morgen. Hij heeft een trap gehad en loopt kreupel. :(:) Dus dat gaat hem niet worden, helaas! Dan kom ik jullie maar aanmoedigen!!

Ahh balen Julia :(:)

Wel leuk dat je toch komt :j

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:03

Fellow staat op stal zodat zn grasbuik wegtrekt, de trailer staat klaar en morgen om 7 uur dr uit om Fellow nog onder de douche te doen en de laatste spullen bij elkaar te rapen en in een emmer te doen. Nog geen stress hier. We zijn nu de ketting voor de theaterklasse aan het maken voor Fellow.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:40

ik was mijn witte altijd met bethadine shampoo wel goed uitspoelen anders wordt het nog geler.
@melanie Ik zal het blauwe touw meenemen wij zijn te herkennen aan een groene fordt met een grijze 2 paardstrailer. Ik ben 1,65 en mijn man bijna 2m valt dus ook wel op.

Larachel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:41

Tuurlijk kom ik kijken Mel, het is zo 3 min bij ons vandaan! :D

Alvast iedereen heel veel succes morgen, ben benieuwd naar al die mooie paardjes.

Meavey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:42

Doe je trouwjurk aan is ook wit, en val je goed op :P
joysjuh1987 schreef:
ik was mijn witte altijd met bethadine shampoo wel goed uitspoelen anders wordt het nog geler.
@melanie Ik zal het blauwe touw meenemen wij zijn te herkennen aan een groene fordt met een grijze 2 paardstrailer. Ik ben 1,65 en mijn man bijna 2m valt dus ook wel op.

joysjuh1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-12 22:56

Meavey schreef:
Doe je trouwjurk aan is ook wit, en val je goed op :P
joysjuh1987 schreef:

hahaha dat is nog eens een idee jammer dat ik geen theater klasse heb opgegeven :+ :D