Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
melanie_h schreef:Hier is ook alles klaar. Jewel en Roos zijn gewassen en staan zo op stal zonder wat op, vond het veels te warm om hun wat op te doen. Ze staan in een schone stal dus we zien het morgenvroeg wel wat we aantreffen.
Trouwens heeft er iemand een lichtblauw halstertouw even te leen voor de theaterklasse![]()
Heb alleen maar zwarte, gekleurde en paarse. een lichtblauwe zou het mooiste staan.
joysjuh1987 schreef:ik was mijn witte altijd met bethadine shampoo wel goed uitspoelen anders wordt het nog geler.
@melanie Ik zal het blauwe touw meenemen wij zijn te herkennen aan een groene fordt met een grijze 2 paardstrailer. Ik ben 1,65 en mijn man bijna 2m valt dus ook wel op.
Meavey schreef:Doe je trouwjurk aan is ook wit, en val je goed opjoysjuh1987 schreef:ik was mijn witte altijd met bethadine shampoo wel goed uitspoelen anders wordt het nog geler.
@melanie Ik zal het blauwe touw meenemen wij zijn te herkennen aan een groene fordt met een grijze 2 paardstrailer. Ik ben 1,65 en mijn man bijna 2m valt dus ook wel op.