ik kan iniedergeval niet 16/17 april

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DeSa schreef:Werd me vanmorgen gevraagt even bij mn moeder te kijken dus ik ga erheen en vroeg of ze ziek was? Het enigste dat ze kon antwoorden was: weet ik niet. Draaide ze zich om en brabbelde iets dat ze pijn had, dus wij weer: moeten we de dokter bellen? Weet ik niet, laat me met rust! Op dat moment was het nog grappig, zo doet vaker als ze niet wakker is. Werd ik op mn werk gebeld dat ze met de ambulance naar het ziekenhuis is gebracht omdat ze dachten aan een hersenbloeding of infarct. Ze heeft de hele middag onderzoeken gehad en ze denken aan bloedvergiftiging maar zeker zijn ze er nog niet van. Nu ligt ze op het intensive care aan de beademing en hebben ze gevraagt of ze haar mochten 'inpakken' wanneer het nodig was, ze blijkt agressief te worden zodra je aan haar zit en is nog steeds niet aanspreekbaar
Emuline schreef:ik zal morgen een topic maken,
maar, waar en hoe of wat gaan we doen? kan iedereen met een trailer ergens heen komen? ik kan 1 shet langshalen, en niet meer dus ;P
anders maak jij maar een topicdegene die het aanbood
![]()
ik weet ook niet waar het moet enzo
maarre, andere vraag: waar kan je fleece op de rol kopen? ik ga zelf een deken maken, alleen ik zoek een tijger op zebra print!
Emuline schreef:Deborah, heb je haar gezien?
het hele verhaal van mijn nicht komt nu naar boven, was er net een beetje bovenop.
ze lag al 7 dagen aan de beademing, en de apparaten, toen op een zondagavond, werd de hele familie opgeroepen naar het ziekenhuis, omdat ze de behandeling gingen stoppen.
binnen 10 minuten is ze overleden..... ik kan het gewoon nog steeds niet voorstellen.
Deborah, ik wens je heel veel sterkte, en ik weet wat je meemaakt, mijn pb staat open voor je!!!!