Muyenta (75% Falabella) voor het eerst hier op bokt
En haar moeder Majoie:
Buckje
Geplaatst: 01-12-10 20:45
Mijn hunk!
quadripes
Geplaatst: 02-12-10 21:11
Sinds ik ineens een Shetlander vond, heb ik ook een zwak gekregen voor Shetlanders (en minipaarden). Ik wil dus eigenlijk ook wel graag mijn shetlanders showen!
En hij rent en speelt graag met zijn grote vriend Conversano:
quadripes
Geplaatst: 02-12-10 21:15
Toen werd onze Welsh te dik en moest apart gezet worden. Natuurlijk met een weidemaatje!
Dat werd de vijf maanden oude Leon. Hij is nu dus een half jaar oud, maar zo onwijs leuk! Ik heb hem bij dezelfde handelaar gekocht, als waar Jan vandaan komt.
Hier met zn twee:
Shetlanders zijn dus eigenlijk wel een beetje verslavend. Wat zijn ze slim!
ok, twee per dag? Ik dacht twee per shet... sorry...
en de shet was bij onze buurman, een handelaar, ontsnapt. Bleek later. Ik heb hem toen gekocht. Vond hem zo leuk. Het is echt een goede match geweest.
Lindava1989
Geplaatst: 02-12-10 23:51
Wat een lief bolletje quadripes!! Die mag bij mij ook wel aan komen wandelen Zou hij gedumpd zijn dat zijn eigenaar hem niet als vermist op heeft gegeven??
Ik kom mijn mini Diesel ook nog even showen! Heerlijk die sneeuw
Beauty Merrietje van 17 Jaar Beauty toen we haar net hadden(verwaarloosd) ; Beauty de zomer die voorbij is ; Ondertussen zie ik beauty niet meer, omdat ze bij mijn papa staat en daar kom ik niet meer (:
Tancreda4
Geplaatst: 03-12-10 22:50
Jaa, nu komen de sneeuw fotos weer! Shetjes in de sneeuw, dat hoort gewoon bij elkaar, daar zijn ze zooo leuk in
Mijn bolletje wol
En deze kleine laat niet met zich sollen, die pakt er gewoon 2 tegelijk Die zwarte jonkies zijn enorm onder de indruk van mijn vosje. Met zn tweeen durven ze haar nog wel te volgen, maar verder zijn het echt mietjes. Al blijven het kids en pesten ze vosje wel eens een keertje. Maar dat wordt snel weer de kop ingedrukt door vossie
haha die laatste foto's, heel mooi goede africhting alvast voor die grote paarden
sparkeyboy
Geplaatst: 04-12-10 13:48
mijn 2 lieve shetjes
fury van 1.5 jaar en micky van een bijna 7 maanden oud.
Bietjah87
Geplaatst: 04-12-10 17:19
dit is mijn nieuwe aanwinst sinds vandaag; Bridney van t Boereveen 14-5-2008 vader Jasper van t Heidepark, vader moeder Ewald van stal Westerwolde. Als veulen een veulenpremie behaald.