Mijn merrie heeft ook erg lang gekegeld ze begon donderdagmiddag met kegelen en zaterdag in de vroege ochtend was het er pas. Zelf sta ik elke keer weer te kijken dat je bij sommige merriers erg weinig kan zien of ze weeen hebben of niet dan kom je kijken niks aan de hand en 2 uur later staat het er naast. Heel veel succes met de merries bij ons zijn alle 3 de veulens er dus ik kan weer lekker slapen.
Anoniem
Geplaatst: 12-05-09 14:15
Letsdunit schreef:
Fanta ook snel aan de beurt ?
Eind juni gedekt, maar al net zo zwaar als Pepsi die een maand eerder gedekt is, en veel uier. Ik denk/hoop dat ze deze maand nog een veulentje krijgt
reden dat ik het gister trouwens niet verteld heb is omdat mijn 9 week oude dochter goed ziek was van har inentingen. dat is ook gelijk de reden dat we tot eind van de middag op foto's moeten wachten want eerder ga ik niet heen
ja ze was echt heel ziek, flink aan het spugen gister en bleef maar huilen. zo zielig he. was bij haar zus helemaal niet zo erg en hoop ook niet dat de de volgende keren weer zo ziek is
Eponastable
Geplaatst: 13-05-09 09:41
Proficiat Elinaa!!
Maak je eens foto's???
Hier nog niets ... pffff morgen en vrijdag werken, hopelijk houdt ze hem/haar dan toch nog binnen! Ze heeft mijn nachtrust wat gerespecteerd vannacht, tot 4uur mocht ik slapen en van 4u30 tot nu mocht ik doorslapen...
Straks nog is kijken of ik een uierfoto kan maken want hij is nog van vorm veranderd.
Elina wat heb je weer een prachtig veulen! geweldig! nou, kom hier zo weer binnenvallen, ik hou het wel een beetje bij allemaal, maar heb het meestal te druk om te reageren, maar dat is na vrijdag gelukkig over dan kom ik weer volop meedoen, en dan ik mijn merrie ook eindelijk 300 dagen!
Woniek is niet gedekt en die heeft ook zo'n buik... Ik weet het niet, ik ga maar uit van niet. Zou wel leuk zijn. Ik zou graag een zwartbonte merrie willen en ze is gedekt met een zwartbonte, bij haar de meeste kans. En het is een supergrappige en slimme pony.