Dat is inderdaad een erg mooi compliment Sas.
Mooie kaptoom Miranda!
...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb zelf nooit bij hem gereden (en blij ook), maar fijn van je puntjes
Het was daar zeker nu wel druk met dit mooie weer en dat strandje daar?
Susanne schreef:Zeker, paar handige tips gekregen. Altijd fijn even een frisse blik.
Gefeliciteerd met je Z debuut. Je eerste jury is een leuk mens, ik vind haar altijd heel eerlijk/reëel jureren. Geeft ook fijn commentaar achteraf face to face. Kon je er nog iets mee? Je tweede jury tja wat zal ik daar van zeggenIk heb zelf nooit bij hem gereden (en blij ook), maar fijn van je puntjes
Het was daar zeker nu wel druk met dit mooie weer en dat strandje daar?
Patricia, gefeliciteerd! Top dat ze nog goed loopt. Zonde van de ballen.. Ook nog dressuur gereden?

hoe gaat het met je pols?

Gelukkig goed commentaar. Gefeliciteerd wel!
Zag het veulen in een fb groep voorbij komen, mooi diertje!
Wel goed van Caya, mooi dat ze nog zuiver loopt. Hoop echt voor je dat dat zo blijft, zou toch leuk zijn!
Ben zo verlieft op mijn knappe mannetje. Zijn vorige week zaterdag afgereisd naar Havelte voor een fotomeeting. Hem goed gewassen en opgeschoren, hij zag er op zijn best uit. Zijn al een aantal hele mooie foto's uitgekomen. Als ik alles hem maak ik een topic.
Deze is van Van Zoelen fotografie.
Super hoor. Wel apart dat jouw gevoel bij de tweede proef zoveel beter was naar de punten bijna gelijk zijn. Had je verschillende jury’s?