Het is idd niet verplicht om buiten te rijden met cap, wedstrijden vaak wel.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Hoop dat die 'm kan herstellen.
Bij het paardrijden draag ik uiteraard ook een cap, piste of buiten, altijd. Maar nooit als ik ga mennen met mn kleintje. Het is inderdaad wel veiliger, dat is een feit, maar op de een of andere manier blijf ik het een raar zicht vinden. Dat ligt gewoon aan het feit dat ik dat hier nooit zie waarschijnlijk

NathalietjeB schreef:vrij weinig plannen dit weekend behalve wat doen met milk en verder eigenlijk nog geen idee...
misschien weer eens gaan dierentuinen met de camera...
iemand een idee of andries soms al hca's klaar heeft staan voor verkoop? of is t echt bellen en afwachten wanneer die klaar is?
Patty14 schreef:Toen ik mijn sulky ging bestellen had hij niks staan. Denk dat je net geluk moet hebben dat hij misschien wat heeft maar volgens mij gaat het allemaal op bestelling.
Ga je weer terug naar HCA?
is toch wel de beste sulky voor mij en helemaal voor mijn rug.
ik wil denk nu gaan voor stoeltje
Alex tuig ik namelijk gewoon op in de paddock, hoef maar 1 onderdeel op te leggen en meneer blijft staan waar hij staat, verder heeft Alex eczeemdeken dus tja, dan moet Jorie ook even geloven aan iets dat over zijn hoofd heen gaat. Verder heb ik hem vandaag aan een longelijn gehad, gewoon zodat ie went aan gevoel om rondjes te lopen, hij mocht dan ook lekker sjokken in zijn eigen tempo. En ik bevestig alvast een ho commando, heel handig voor als we wandelen, want dan heb ik liever dat ie stopt bij ho, dan dat ie pas stopt als ie met zijn neus tegen mijn rug aanbotst
(die zit de hele tijd me op te jutten dat ik werk moet gaan vinden)