Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

heb een knal geel wedstrijd jasje.
enkel met dressuur mag je geen been beschermers
Lori schreef:@Mira, niks aantrekken van zo een bokkers. Mag ik vragen welke hindernissen je moest doen ?
Ik heb een cap van Kramer, met sterretjes op aan de achterkant. Ik vergeet 'm nog op de wagen, morgen doe in hem aan als ik er aan denk. Is wel zo veilig.

Hij was zo blij en heet toen we uit hindernis 1 kwamen dat hij erg fanatiek werd en ik 'm amper nog kon houden. Het was zeker nog controleerbaar, maar ik had er niet op gerekend omdat het zo warm was en omdat hij al 5 km + een dressuurproefje + een rondje vaardigheid had gelopen. Maar zijn hartslag was telkens heel netjes, van de warmte had hij amper last. Hij vond het gewoon zo leuk! Alleen had ik m'n leidsels op een ander deel van het bit moeten doen en beter moeten verkennen, want ik ben in 3 van de 4 hindernissen verkeerd gereden waardoor ik bij hindernis 2 al gediskwalificeerd werd
Toen alles nog uitgereden maar achteraf was ik toch wel een beetje teleurgesteld. Ik heb iig een prijsje gewonnen en een vriendin heeft een hoop leuke foto's gemaakt waar ik erg benieuwd naar ben.