Hannemarie schreef:Loïs zingt:
als je groter ben
als je groter ben
als je groter ben, net als jouu ♫
Juistja

mijn mininaamgenootjeookalspreekjehetandersuit

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TheJokerr schreef:ik ga even niet bijlezen, heb onder het eten OVERAL de schuld van gekregen en nu gaan we niet op vakantie omdati k blijkbaar 300 euro heb gejat? geloven jullie dat?
Jemig wat een poep oudersen ik eb ook zogenaamd mama's portomonnee gestolen en ik douche ook altijd ZOOO Lang
![]()
ik word GEEEK!
TheJokerr schreef:ik ga even niet bijlezen, heb onder het eten OVERAL de schuld van gekregen en nu gaan we niet op vakantie omdati k blijkbaar 300 euro heb gejat? geloven jullie dat?
Jemig wat een poep oudersen ik eb ook zogenaamd mama's portomonnee gestolen en ik douche ook altijd ZOOO Lang
![]()
ik word GEEEK!
TheJokerr schreef:word er echt gek van, terwijl ik een heuze Blowende rokende dief naast me heb zitten´
ik hoor hem altijd in de kluis zitten! mja beetje naaiend als je dat gaat zeggen en dan geloven ze me toch niet want dan lieg iken dan ben ik zwaar de klos, toen ik 11 was en me broer erbij had genaaid toen had hij me bedreigd met een mes, laat staan nu hij 19 is...