MissRoxy: jammer dat je nieuwe ruitertje al zo groot is, geniet er maar van zolang het duurt! Ik heb er ook een die al behoorlijk aan de maat is, dat gaat zeker geen jaar meer duren. Mijn jongste zusje kan er nog wel mooi op, als ze maar niet te hard groeit... En gefeliciteerd met je rijbewijs!
Fabie: balen!! Heb het gelukkig nog niet meegemaakt, wil ik graag zo houden.
Macholover: oeps, foutje!
Gisteren hebben we voor het eerst Punettes graasmasker omgelaten. Nu maar hopen dat hij straks nog gewoon om zit en nog heel is!
een vriendin van me komt hier heen & dan gaat ze even met casper aan het werk. daarna spoelen we hem denk ik even af, ik bekijk even wat ik met vera & kim ga doen.
Gefeliciteerd MissRoxy! Lekker is dat he, kun je straks overal zelf heen scheuren
Ik heb net geprobeerd Challenge's hoefjes te doen maar het was zo warm en knol liep zo te kloten(lees: baasje in dr armen happen, beentjes wegtrekken, met vol gewicht op baasjes been gaan staan) dus was er al gauw klaar mee. We waren gisteravond gaan wandelen en 2 kinderen wilde haar aaien. Nou is goed hoor. Ik gaf Challenge een snoepje, Oooow mogen wij ook een snoepje geven??!!! Als je heel voorzichtig doet en m plat op je hand legt En Challenge: HAP Auw hij bijt! Ik: neehoor ze hapt alleen een beetje
Ik rij wel eens buiten met een kennis van mij op haar pony's En als we dan kinderen tegen komen en ze vragen of ze de pony's mogen aaien is het xD "Neee Congo haat kinderen" en dan stapt ze snel door... En dan liggen wij helemaal dubbel Congo is dus 1 van haar pony's die echt gek is op aandacht xD