Ingrid: Jemig wat schrikken zeg! Hoe gaat het nu met Alf? Ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt, het lijkt me inderdaad echt niet leuk voor hem zo. Maar je probeert te doen wat het beste is voor hem! Het zou alleen zo fijn zijn als hij het zou begrijpen he, als je het hem uitlegt Heel veel knuffels voor jullie!
Soms zou ok wel eens willen dat we met ze konden praten. Dat we ze konden uitleggen waarom we dingen doen. En aangeven dat schrikdraad niet eng is Misty heeft echt een paar rake klappen gehad toen ze maandag voor het eerst naar buiten ging op haar nieuwe plekje. Arm ding
Wat schrikken Ingrid en Patricia! Echt naar zulke dingen. Fijn dat Faya d'r beentje alweer dunner wordt.
Nick gaat zó ontzettend goed. Hij is echt enorm hyper en mans sinds hij aan de medicatie zit. Hij is alles en iedereen weer aan het uitdagen nu. Kleine duivel.
marga1
Geplaatst: 10-11-17 19:07
Welke zweep gebruiken jullie trouwens met mennen? Ik gebruik nu deze: https://www.agradi.nl/harrys-horse-menzweep-110cm.htm Maar helaas vind ik die iets te zwaar in mijn hand liggen en ik vind hem net te kort.[/quote]
Zoeken naar een carbonzweep van de voor jou juiste lengte. Zelf heb ik ze van Ideal, Whipe en Go,
Dit zijn alle spullen die ik nog over heb. Komt nog wel meer bij
Mandyy
Geplaatst: 10-11-17 23:09
Mooie kast!
Ik trof vandaag echt een varken aan! Of wild zwijn.. hij was ook nogal druk. Gelijk geregeld dat hij zondag binnen blijft tot ik kom.. anders kan ik nooit scheren.
mirriejj
Geplaatst: 10-11-17 23:26
Oh wat fijn dat Nick zich zoveel beter voelt!
Mooie kast komt er voorbij.
Ik heb vanavond mijn eerste les ooit gehad met Jimmy. Ik kreeg meteen commentaar dat Jimmy wel heel buikig( moddervet ) is Is hij momenteel ook, maar ik heb zelf al 8 weken niet meer gereden, alleen mijn verzorgster 1 keer per week. Voor mij vielen er wel veel kwartjes, ik ben veel te lief voor hem en laat hem te veel zijn tempo bepalen. Daar gaan we dus hard aan werken. Ik ging vooral naar les om aan onze stelling te werken, op aanraden van de fysio en daar heb ik fijne handvaten voor gekregen. Voor Jimmy was het wel even aanpoten, maar op het einde van het half uur nam hij netjes een klein beetje stelling aan. We moeten ergens beginnen. Voor nu gaan we 1 keer per maand lessen Wel met de complimenten dat ik het qua tuig en verzorging goed voor elkaar had, dat is altijd wel fijn om te horen