[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 09:01

Gister heerlijk gereden in Ugchelen op de SMR wedstrijddag, super gezellige dag gehad met super gezellige mensen :D Trots op mijn terroristje, we zijn 3de geworden, hij heeft zo goed zijn best gedaan! Daarna heeft hij lekker de hele middag in het weitje naast mn trailer gestaan met Sjors.

SammyFloor, wat goed van jullie, alleen op pad geweest.

Wat jammer Mandy, beterschap!

Nathalie, schrikken zeg! Maar denk je dat hij er met een andere wagen niet vandoor was gegaan? Elk paard kan schrikken en dan hoef je niet direct je wagen te verkopen. Je hebt hem net.. Een vierwieler kan scharen, ook geen pretje.

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:17

Ooh Nathalie schrikken zeg! Ik ben ooit eens in de gracht beland met pony en sulky toen ze verschoot van een dubbele camion. Echt eng. Je gaat toch niet stoppen met mennen hoop ik?
Proficiat Jelleee!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 10:50

Nathalie ik ga wel mee. Liever met deze aan de kletter da met een vierwieler. De acties die arty afentoe uitspookt heb ik liever met mijn sulky dan met mijn concourswagen.

Ben bezig met mijn foto's. Mijn vriend had wel het draakmoment bij het pionnenparcours vastgelegt. Bij hindernis 1 niet want hij sprong op om in te grijpen :=

Afbeelding

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:26

NathalietjeB: ontzettend naar als zoiets gebeurt, ik snap dat je enorm geschrokken bent.
Ik hoop alleen wel dat je blijft mennen, hoe eng dit ook geweest is.
Mennen is te leuk om op te geven, het vertrouwen zal vast terug komen met de tijd.

testebeest: oef, das best een heftig momentje zeg!

Als ik t zo zie mag ik me in mn handjes knijpen met mn pony die alleen het af en toe op een controleerbaar rennen zet..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 11:43

Ik zal straks ook eens mn foto's bekijken. Haha spectaculaire foto hierboven! :D Al is steigeren of bokken bij mij not done voor de wagen, dat tolereer ik niet.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 12:04

Als ik op de kar zit heb ik echt niet door dat Arty het zo doet hoor. Voor mijn gevoel val "het" mee.
Heb het ook op mijn gopro staan. Het kwam omdat arty een andere route bedacht had. En het nu liet merken :')

Jelleee art mag van mij ook niet stijgeren hoor :+ Maar als meneer iets in zijn hoofd heeft tja...
Moet zeggen hij heeft meer acceptatie gekregen naarmate hij ouder word. Maar dwingen kan echt niet bij hem. Hij wil het graag zelf beslissen, zo leuk een slimme pony :Y)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 14:14

Flinke foto hierboven, maar erg gevaarlijk (ook met tweewieler).. Juist zelfs, als hij omklapt naar achteren klap jij mee met tweewieler.

Nathalie, ik heb precies zo een wagen gehand met een pony die alleen rende bij die wagen.. Die wagen gaf druk op de rug/schoft ik snap dat je je niet fijn voelt bij dat wagentje maar of je je nou veel fijner gaat voelen met een HCA vraag ik me af, daarbij kan ze nog meer en zelfs wendbaarder gaan rennen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 15:49

Zo ff terug reactie jawel had met elke wagen kunnen gebeuren, maar eenmaal dat ze als een idiot ging rennen begon de wagen te klappen op haar rug. En dus ook tegen mijn zeer gevoelige ruggetje.

En heb besloten om voorlopig alleen te blijven rijden, ipv dat maurice mee gaat op de wagen (want daarvoor heb ik een bankje)
Ik kan t gewoon niet veroorloven dat dit had gebeurd als hij mee was.

En hca krijg ik makkelijker mee op wedstrijd of smr rit
Dus daarom te koop gezet

Het mennen stopt echt niet hoor blijf met deze wagen in de bak rijden, maar ga er gewoon echt niet meer mee naar buiten

Testebeest zo die komt hoog omhoog zeg, is t smr wedstrijddag voor de rest bij iedereen goed verlopen?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:38

Ik kan het mij goed voorstellen hoor Nathalie! Ik vind die foto van Arty er ook doodeng uitzien haha. Maar ik ben ook niet zo een held met de sulky.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 17:43

Ls arty weet dondersgoed hoe hoog hij kan. Tja noem hem niet voor niks ook draak. Zou ik hem op dit moment naar voren slaan gaat het wel mis. Ik los het op dmv mijn stem. De kids gaan ook nooit mee op de wagen met hem erbij

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 18:00

mirriejj schreef:
Ik kan het mij goed voorstellen hoor Nathalie! Ik vind die foto van Arty er ook doodeng uitzien haha. Maar ik ben ook niet zo een held met de sulky.

Ik ben ook qua mennen geen held op sokken, maar ben wel gaan nadenken over belangrijk puntje voor mijzelf.

Testebeest je kent hem t beste en dan is oplossen op jou manier gewoon de beste optie.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:08

Een paar leuke foto's van gister :D
Afbeelding

Afbeelding

Deze vond ik wel grappig met het spiegel effect in het water
Afbeelding

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:57

Jammer van je tweewieler Nathalie! Maar een hca voelt toch heel vertrouwelijk he?! :D

Heftige foto Testebest! Was ook wel even sturen daar! Maar toch stiekem wel gaaf om zo'n foto te hebben! :=

Ahh knappe Willem Susanne! Leuk team zijn jullie samen! En wat was hij braaf! Nog gefeliciteerd met je 3e prijs!

Astrid door de poortjes met slingers. :)

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Chardy op 06-06-16 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 21:58

Nathalie, ja, als de wagen dan op de schoft gaat drukken dan snap ik wel dat ze dan alleen maar meer in paniek schieten :(:)

Jellee, die laatste foto is echt leuk!

Ik vind die steiger hierboven behoorlijk hoog anders, dan zou ik van mijn wagen afspringen, veel te bang dat ie omklapt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:01

Mooie Astrid! Zo'n klein poppetje :D Wat gaat ze braaf door de slingers. Dat was het enige wat Willem echt niet durfde dus moest ik de 'omweg' nemen.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:03

Chardy schreef:
Jammer van je tweewieler Nathalie! Maar een hca voelt toch heel vertrouwelijk he?! :D

Leuke foto Fennadev!

Heftige foto Testebest! Was ook wel even sturen daar! Maar toch stiekem wel gaaf om zo'n foto te hebben! :=

Ahh knappe Willem Susanne! Leuk team zijn jullie samen! En wat was hij braaf! Nog gefeliciteerd met je 3e prijs!

Astrid door de poortjes met slingers. :)

[ [url=m/8gLO6W.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh brave poown dat ze dr door heen ging.

En ja hca voelt idd vertrouwd

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 22:29

Chardy ben ook wel blij met de foto :=
Vaak denken mensen als ik zeg dat hij best kan draken dat het wel meevalt :')

Suzanne knappe fotos van willem.
En gaaf met de slingers. Daar was arts eum 2e oeps momentje. Terwijl ik er niet eens door wou en hij dacht het wel.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-16 23:06

Ik stond dichtbij en zo heel hoog was het niet, omklappen ging niet lukken. Was ook niet echt een kwade steiger, meer een stuur-discussie :D

Ik ga morgen even bijlezen, gister zolang in de zon gelopen en zo veel gepraat dat ik vandaag de hele dag hoofdpijn heb gehad en rustig aan heb gedaan :')

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 13:14

Dat is schrikken Nathalie! Hoop dat je gewoon lekker verder gaat met mennen.

@Testebest heftige foto wel gewoon kunnen doorrijden erna? (Pip is ook zo'n draak aan de lange lijnen flikt het ook soms als het net te moeilijk word)

@Jellee ziet er goed uit! Mooie foto's

@Chardy knappe Astrid door het vliegengordijn heen

Heb de foto's van de wedstrijd binnen zet alleen die van Pip erop. Want ben bang dat ik heel bokt over me heen krijg als ik Verdi erop zet...

Afbeelding

Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 13:35

Mira hoezo laat je die niet zien van verdi dan??

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 13:39

Omdat hij het hele parcours ook gelopen heeft en net een jaar oud is... Wil niet dat mensen gaan denken dat ik zulke dingen wekelijks met hem doe

Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 13:49

Joh ik vind dat je t gewoon lekker mag posten mira :j dat soort gekke dingen is helemaal niet zo erg, en leren ze alleen maar van en hij gaat er niet van dood.

Al zijn dr ook bokkers bleren van paard moet tot minstens 5, op een landje niks leren en ontdekken.
En dan zijn ze 5 en dan opeens moet t dier, zo snel mogelijk beleerd worden omdat men moet rijden |o

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:04

Is ook mijn bedoeling lekker alles ontdekken en als ie drie is dan kijkt ie nergens meer van op. Die bokkers ben ik ook bang voor met hun commentaar...

Hier zijn de baby foto's haha

Afbeelding

Afbeelding
Hier was de fotograaf even spannend

Afbeelding
En ja hij is geverfd als Applejack

Afbeelding

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 14:39

Ik vind het juist goed dat je dit soort dingen al met hem doet, heb je dan later alleen maar profijt van :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 15:11

Mira je moet schijt hebben aan zulke bokkers :o volgens mij vond tie t prachtig en wat word tie knap <3