ik heb GEEN zin in school.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Pretty schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een paardrijles gekregen omdat ik heb geholpen op het dorp.
Woensdag samen met Vera in de paardenles!
Emuline schreef:goedenavond.
kom net terug van diesel... zo sneu.
ik ga morgen de DA bellen, want dit is echt niet goed!!!!
Mandyy schreef:Had het weekend ook nog wat charmantere foto's van Max gemaakt.
Wat doen we na het wassen?
FlorisSam schreef:Waar is dat lijstje van wat je moet sturen,kan hem niet meer vinden
gevonden:Hannemarie schreef:lijstje voor nieuwe topic:
je naam;
boktnaam;
naam van je shet;
wat doe je met je shet;
foto van jou
foto van je shet
foto van jullie samen
(de foto's het liefst zo groot mogelijk sturen)
en het quoten;
1-50;Danique
51-100;Hannemarie
101-150;Jitske
151-200;
201-250;
251-300;
301-350;
351-400;
401-450;
451-500;
van wie heb ik een lijstje gehad;
(zet je naam even neer als je hem hebt gestuurd)
(het lijstje helemaal quoten als je PBt
_Lisette schreef:Mijn paardrijles ging super, beauty loopt nooit aan de teugel maar deed het eindelijk weer
Het springen ging ook super geen 1x geweigerd of weg gelopen
En ze werd eindelijk weer eens snel [a]
ik had 3,5 jaar op haar gereden toen kreeg ik haar eindelijk aan de teugel en heel goed onder controle toen waren we echt een team geworden!
Nu gaat het all weer een beetje een team worden alleen jammer dat ik er niet elke week op kan ookal wil ik dat zoooooooooo graag
xMonsterr schreef:vandaag gaat een meisje op blacky rijden, maar ze weet zelf niet echt iets van paarden.
_Lois_ schreef:Omg ik zit zwaar in de stress ik heb geen voorlezer voor vrijdag
_Pretty schreef:bedankt
ik heb krekkers met pindakaas en suiker.
FlorisSam schreef:
_Lois_ schreef:
ladylisa schreef:Jaa 2 minuten stilte moet ook vind ik !zelf heb ik het natuurlijk ook gedaan..
hoi trouwens
xMonsterr schreef:Trouwens blacky was vanochtend onsnapt, hij is gewoon over de 1m hoog schrikdraad gesprongen, omdat zijn vriendinnetje naar de bak ging dus toen werd hij helemaal gek.
_Lisette schreef:neu voor onze ponys niet. xd
onze ponys eten alles en worden nooit ziek ze hebben ook wel eens een pizza gehad die had een of andere gek in de wei gegooit .
maar het waren ook maar 3 stukjes chips hoor xd
_Pretty schreef:hihi ik krijg een fotoshoot van Pretty binnenkort!!
_Lisette schreef:HIJ IS AAAAF!![]()
looookk hij is echt schattig
_Lisette @ [JITP] Shetlander Misty met bijrijdertje Rhodé (4jaar)
xMonsterr schreef:trouwens mensjes ik was 2 dagen bijna niet geweest.
&&&& zaterdag kwam ik ( & een vriendin ) aan fietsen opstal & de pony's moeten tijdelijk weer bij de container want ik het land is gif gespoten.
maar toen we aankwamen zat de container dicht () && het was bloed heet dus als de pony's daar in zaten konden ze wel gestikt zijn, maar toen zag ik dat het draad geknapt was en dat de pony's weg waren.
&& toen liep ik de stal in stonden die twee sukkels met hun hoofden in de voertonnen alles op te eten.
gelukkig waren ze niet uit de stal gelopen want ze konden zo de weg op!
_Lisette schreef:haha ik ga ook zometeen slapen eerst me topic afmaken
jitske jaa ze zijn best snel en het is machtig fijn en het is nog rozer dan op dat plaatje je ogen doen er zeer van als je er heeeeeel lang naar kijkt.
zal zometeen een foto latenzien, maar je kan ze wel wassen maar ik zou hem dan wel op fijnewas zetten want ik had em gewoon op die harde en toen ging de onderste knoop eruit!
_Lisette schreef:HIJ IS AAAAF!![]()
looookk hij is echt schattig
_Lisette @ [JITP] Shetlander Misty met bijrijdertje Rhodé (4jaar)
_Lois_ schreef:Gooedemorgen
Ik heb echt zwaar poedersuiker geslapen zeg!
Ik had het superwarm, lag de hele nacht te draaien en ik ben nu stikchagerijnig
FlorisSam schreef:xMonsterr schreef:trouwens mensjes ik was 2 dagen bijna niet geweest.
&&&& zaterdag kwam ik ( & een vriendin ) aan fietsen opstal & de pony's moeten tijdelijk weer bij de container want ik het land is gif gespoten.
maar toen we aankwamen zat de container dicht () && het was bloed heet dus als de pony's daar in zaten konden ze wel gestikt zijn, maar toen zag ik dat het draad geknapt was en dat de pony's weg waren.
&& toen liep ik de stal in stonden die twee sukkels met hun hoofden in de voertonnen alles op te eten.
gelukkig waren ze niet uit de stal gelopen want ze konden zo de weg op!
Haha,echt Shetactie met de hoofden in de voerton
Hebben ze geen koliek o.d. gehad?
Hannemarie schreef:het regent hier al vanaf 12 u
en ik ben helemaal verzopen, had geen regenpak bij me, die 's kwijt volgens mij
en nu is er verrot veel water in de boxjes gekomen dus je kan heeeel zachtjes kraak muziekjes horen :S
alleen heb nog wel goed nieuws
[size=25] MIJN PASPOORT (NOUJA DIE VAN DAWN) IS BINNEN!!![/siz]