ik ben Sanne, 14 jaar oud, en zit in het 2e jaar van het vmbo, dit is dus het keuze jaar, wat helaas voor mij gigantisch slecht begonnen is aangezien ik al sinds de kerst knock out lig, ik heb uiteraard inmiddels de uitslagen, ik heb voedselvergifteging en een darminfectie, maargoed, ik houd van shoppen, en ben helemaal gek van mennen kan alleen me droom niet echt waarmaken met die centjes die niet meewerken

mijn paardjes ( het zijn er veel bereid je voor

Lucky is de shetlander waarmee ik het meest presteer, lucky is en word bereden door een klein meisje van 9 jaar, ontzettend leuk team, ik lange lijn met lucky, ik wil verder met vd en verder met longeer en grondwerk maar dit ivm gezondheid niet geslaagd, dit word pas in februari nemen we aan.. lucky is 6 jaar oud en heeft de stokmaat van 1.04 bereikt

Lucky staat samen met 4 andere shetlanders en een kruising shetlander :
Bella is een pittige dominante tante die zich niet wil laten kennen, is ook erg eenkennig als ze je niet mag dan moet je snel oppassen, dominantie is vaak bij ons dan ook het probleem, gericht trappen/aanvallen/steigeren/bijten ect. wel doen wij lange lijnen en eenmaal bezig zijn we niet te breken.
Bella is 7 jaar oud en heeft de stokmaat van 1.06 bereikt, ook is bella aardig aan de dikke kant, maar is niet echt gevoelig, door het dominantie probleempje kan ik niet longeren..
Lilly is een mini shetlander van 85 cm hoog, lilly is een werklustige shetlander maar staat gewoon voor de sier erbij, ze heeft vorig jaar ( 2010 ) van 2 veulens afscheid moeten nemen, ze was gedekt door een haflinger toen ze op vakantie was, blijkbaar bracht die 2 eitjes mee, het waren 2 prachtveulens allebei 1 maanoog, en een snebje en bles, zo lief.. helaas zijn ze diezelfde dag allebei begraven. Lilly is alweer 8 jaartjes jong!
Ziva is een aapjesmerrie van 25 jaartjes jong, ze is 80 cm hoog en net zo breed hihi

ze heeft een snoekbekkie en staat vollop in pensioen, maar van een crossbeurtje in de wei is ze niet vies!
onderschat nooit de schattige blikken want het zijn prachtige monsters

Gaya is een Kruising shetlander van 3 jaar oud, waarschijnlijk met een ijslander/welsh want ze is aardig heet, ze houd haar hoofd totaal niet koel, maar wil wel graag werken, Gaya is heel erg gevoelig voor hoefbevangenheid en heeft dit ook ieder hoefbevangenheidsseizoen, ze krijgt hopelijk een graasmasker

Gina, is een ouderwetse dame van 33 jaartjes jong, ze staat vrijwel vollop in pensioen maar ook zij is niet vies van een crossbeurtje, gina heeft moeite met verharing en word dus altijd geholpen door mijn kleine verzorgstertjes, je moet ze zien, zo snoezig staan ze die haartjes te kammen

ook staat alleen lucky in mijn profiel dit word verbeterd

ook verzorg ik nog op 2 verschillende stallen,
1 ; hier staan allerlei mini's is ook super luxe en er staat een NRPS, het is zo gaaf om daar te verzorgen, ze lopen ook keuringen en ik hielp afgelopen jaar ook met de hengstenkeuring in bunschoten, hier was ik met Rozenhaghe's Apple pei, en heb ook nog met andere mini's gelopen van een vriendin van de baas van de stal, zo lief, er was ook een veulentje van 2 maand geloof ik, was nog zo snoezig, hoorde bij ons maar leek alsof iedereen hem mee wou nemen

2 ; daar gaat het topic eigenlijk niet over mja

Nou dit was mijn verhaal hihi