@Jistke: Roze is wel heel cool ja! Ik heb pas mijn eigen touwhalster geknoopt, en een mooie neusriem eraan! Ik vind het wel makkelijk, misschien kan je het ook zelf proberen... haha
Ik ga ermee grondwerken (circling game,e.d.) ,wil er op termijn mee wandelen in het bos(als ze geen trauma meer heeft) en rijden (misschien dat ik daar ook wel een hoofdstel voor aanschaf hoor
trouwens mensjes ik was 2 dagen bijna niet geweest.
&&&& zaterdag kwam ik ( & een vriendin ) aan fietsen opstal & de pony's moeten tijdelijk weer bij de container want ik het land is gif gespoten. maar toen we aankwamen zat de container dicht ( ) && het was bloed heet dus als de pony's daar in zaten konden ze wel gestikt zijn, maar toen zag ik dat het draad geknapt was en dat de pony's weg waren. && toen liep ik de stal in stonden die twee sukkels met hun hoofden in de voertonnen alles op te eten. gelukkig waren ze niet uit de stal gelopen want ze konden zo de weg op!
haha ik ga ook zometeen slapen eerst me topic afmaken
jitske jaa ze zijn best snel en het is machtig fijn en het is nog rozer dan op dat plaatje je ogen doen er zeer van als je er heeeeeel lang naar kijkt. zal zometeen een foto latenzien, maar je kan ze wel wassen maar ik zou hem dan wel op fijnewas zetten want ik had em gewoon op die harde en toen ging de onderste knoop eruit!
ladylisa
Geplaatst: 08-05-11 22:54
Ikga nu ook maar eens slapen morgen gaat mijn wekker weer om 7uur doeidoei