[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:02

Chardy schreef:
Gaaf tuig Lieslotte! Leuke foto!

Susanne, wauw wat een gave peesjes! Rijd je er zondag mee?

Ik heb erg veel zin in zondag! Net het document ontvangen van het pionnen parcours, ik denk dat ik hem misschien al uit mijn hoofd weet. (met nadruk op 'misschien' :P ) Ik heb het pionnen parcours zelfs al een keer door de tuin heen gelopen. (Zonder pionnen) :')
Alleen snap ik niks van het hindernissen parcours, dat zie ik daar wel.

Thanks! Ik ga ze gebruiken bij vdh en de hindernissen denk ik.

Ik heb er ook zin in! Documentje uitgeprint om goed door te nemen. Enige wat ik niet helemaal snap is de hindernis in het vdh parcours. Wanneer moet je die nou nemen? Hij heeft geen nummer dus hoort niet bij de pionnen poortjes toch, of zie ik iets over het hoofd :')

Chardy

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:04

Ik snap al die hindernissen niet, zelfs de waterbak niet. Zo op het papier tenminste. Maar ik zie het daar wel. :j

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:34

Die hindernis in het vdh parcours heeft wel een nummer dat is poort 6, ik was dus even scheel net :')

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:42

Ik snap de hindernissen op papier wel redelijk maar hindernis 1word de uitdaging arty werd pislink vorig jaar op de sliertjes. Dus dat Is met name de uitdaging dat hij deze doet zonder te gaan draken.
Waterbak ga ik even goed bekijken. Ivm de bomen hoe te draaien etc.

art zijn kaak is gelukkig links weer bijna normaal. Dus hopelijk levert dat geen problemen op kwa sturen. Maar heb er zin in :D

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 08:53

Hindernissen en vdh vertekenen vaak op papier, er zit pas echt logica in als je het loopt.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:15

De vdh lijkt me goed te doen, qua volgorde. Als ik dichterbij had gewoond ging ik vandaag ook al verkennen denk ik, maar helaas is het 2 uur rijden :')

Gaat er vandaag al iemand heen om te lopen?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:27

Ik zie het daar allemaal wel, ik ga vandaag nog niet verkennen. We moeten er een uurtje voor rijden. Zijn jullie al met de voorbereidingen bezig? Ik heb mijn hca en tuig schoongemaakt, en de spullen klaar gelegd.

En nog een vraagje, hoe laat zijn jullie er in de ochtend? Wij proberen er om half 8 te zijn. Want we moeten melden, nummer halen, optuigen, langs de veterinaire keuring en nog het parcours verkennen.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:31

Hoelaat moet je starten met de bosrit?

Ik ben er rond 9 uur, misschien wat eerder. Ik moet om 10:40 starten. Mijn vriend zit de hele dag op het secretariaat en ik ga s'middags ook vrijwilligen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:33

Ik ben er ook om half 8 Charlotte!

Gister mn kar en tuig gewassen en Willem, al zal die niet schoon blijven. Maargoed, gaat om het idee :')

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 09:42

Ik ga sowieso vanavond lopen. Vanmidag arty wassen en mijn sulky schoonmaken. Jammer grnoeg nog altijd niet geverfd maar ach hij rijd dat Is het belamgrijkste :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:45

Ik heb er zo'n zin in *\o/*

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 11:54

Jelleee schreef:
Ik heb er zo'n zin in *\o/*

Ik ook! *\o/*

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:02

Ik ook :):)

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:32

Heb er ook super veel zin in! :D

Ik probeer er rond 9 uur te zijn, ik start om 10:10. M'n vader en broertje gaan ook gezellig ( :roll: ) mee, en fee natuurlijk, Joep z'n bijrijdstertje :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:35

Haha pittig van je broertje :D

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 12:36

Ik heb er ook zin in! Vanavond even op en neer om verkennen *\%/*

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 13:13

3 in 1 peesbeschermers gaan halen! Maat mini vooraan en achteraan toch een shet genomen, gelukkig, want een mini zou te klein geweest zijn ;) Links achter zat Tilana al even met een kneuzing, na 6 maand is dit bijna volledig uitgegroeid en nu op een paar millimeter van het einde doorgescheurd, wat te verwachten was. De hoefsmid zei vorige keer dat hij er een stukje "nephoef" kon opplakken als dit zou gebeuren. Maar ik denk toch dat mennen niet zal lukken deze zomer, hopelijk wel, maar ik verwacht er niet veel van. Langs de ene kant blij dat haar hoeven zo snel groeien, dat speelt in haar voordeel, net jammer dat het nu in de zomerperiode gebeurd :(
Afbeelding

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 20:53

Wat een emotionele maar tot wel goede en leuke dag hier... We hadden stal wedstrijd, en t was echt enorm goed geregeld door de meiden onderling op stal, vanochtend vroeg was iedereen al lekker met hun beestje bezig op stal, en er hing echt een geweldige sfeer die we echt nodig hadden als boost van afgelopen maanden. Iedereen reed, keek naar elkaar en de Jury was de stalhouder en de man van een Z1 ruiter bij ons op stal. Ze hadden een speciale punten telling opgezet zodat iedereen kans had, met een jonge pony, oude pony/paard ervaring of geen ervaring en 3 aanspanningen tussen de dressuur ruiters. :)

Op het einde trok ik het alleen niet meer, ik weet niet meer wat er gebeurd is maar toen ik vanochtend vroeg op stal kwam had ik het al erg moeilijk met de te grote stal voor Am en de 'lege' plek.. Ik slikte me tranen in en ben gewoon lekker bezig gegaan, Am is een scheet en samen sloegen we ons er doorheen heerlijk gereden. Maar tijdens het eten, we aten met ze alle patat en snack ben ik weg geraakt in een dissociatie bij Amadeus in de stal ?????????????? Ze waren me kwijt ik had me verstopt en zat dus daar. Van te voren blijk ik het wel te hebben aangegeven en hebben ze me afgekoeld en bij gehouden met natte doeken maar het is helaas alsnog gebeurd en ben helemaal weg geraakt... Na een uurtje was ik er weer bij en werd de prijsuitreiking gedaan, waarbij gezegd werd dat we het onswijs goed gedaan had, Amadeus al super veel beter was en ging dan afgelopen maanden ik hem super vriendelijk rijd en als een van de consequent'se van de dag tussen de pionnen bleef. :)
We hadden ook nog de mooiste geheel gewonnen.

Wat een mooie beschermers hierboven,
Iedereen hier veel plezier morgen in Ughelen!

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:01

Tuig staat Am goed lot!, En heftig dagje voor je, wel leuk z'n complimentje :)

Iris_VdV: dat paars staat leuk zeg! En balen van dr hoefjes.

Iedereen veel plezier in Ughelen morgen :)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:20

Krijg net te horen dat Amadeus me geholpen heeft bij mijn aanval en heel speciaal reageerde en ik daar ook goed op reageerde... Dat ik alleen helemaal over me toeren was bij Buck z'n plekje.. Wat zijn dieren dan toch bijzonder he ??

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 21:58

iedereen alvast heel veel succes morgen, ik ga even kijken of ik morgen kan komen met camera :))
lieselotte wat fijn dat amadeus even goed toch op gelet heeft ondanks dat je even weg ben gezakt, t komt allemaal wel goed verwerking heeft gewoon zijn tijd nodig.. :(:)

oh dat paars staat gaaf iris ..

hier vandaag weer eens de hoefsmid geweest voor milk en nog half jaar te gaan, en dan is haar hoefbevangenheid van vorig jaar helemaal uit haar hoeven vandaan *\%/*
dus een heel fijn positief lichtpuntje voor milk, en haar o zo vervelende insuline resistentie
even een before en after fotootje van mijn hoefsmid, om de vorderingen goed in de gaten te houden van haar voeten.
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 04-06-16 22:03, in het totaal 1 keer bewerkt

FemkeRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:02

Wij hebben vanavond wel vast gelopen, moet morgenochtend om 9:10 starten. :) Hindernissen en vaardigheid zijn hele logische lijnen, dus dat komt wel goed.
Succes vast allemaal!

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:07

Succes morgen iedereen. Ik heb er ook zin in. Vanavond ook gelopen. En nu hopen dat art in zijn goeie bui is. Ik hoop dat we er rond half 1 zijn :j

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:25

Jeetje Lieselotte, heftig! Wel lief van Amadeus dat hij goed reageerde en dat jij er rustig van werd!

NathalientjeB, ziet er al een stuk beter uit! En misschien tot morgen!

Het parcours was dus niet zo lastig? Wij proberen er morgen om 07.30 te zijn om alles even door te lopen. Doe het liefst alles rustig aan. Dan heb ik 2 uur de tijd. Maar vrienden van ons zijn om 09.10 dus daar willen wij ook even kijken.
Pfff wekker over 6 uur en 5 minuten. :Z

Tot morgen!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 22:35

Ik moet morgen om 10 uur met Verdi beginnen dus mag er vroeg uit eerst werken en dan hup naar stal door pff

Succes meiden!