Jellee mooi setje zeg staat hem goed!
Ls
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
staat hem echt goed.
Heeft iemand de paarse al gekocht? Ik denk dat die het mooist gaan staan bij Tilana, maar ik weet niet echt welke maat ik moet nemen, mini vooraan, maar achteraan mini of shet? Hebben jullie pony's achteraan een grotere maat of dezelfde?

Beschermers staan 'm goed.
Ik heb de proef gister 3x geoefend, Sjors was nogal baldadig, hopelijk gedraagt hij zich zondag.
. Ik ben wel benieuwd naar foto's van je nieuwe tuig.
Meestal rijd ik in de bak of ga ik een stukje over de dijk en het bedrijventerrein. Ik men max 2 keer in de week dus ik wissel het af. Wil het wel wat meer gaan bijhouden met de Endomondo app en uiteindelijk ook met een hartslagmeter gaan trainen, dat vind ik wel interessant.
. Jammer dat ik zo ver woon van jullie allemaal anders mocht die wel eens voor de lens
.
.
Roze zeker?
Euhhh.. Ja met paars!

Heb hem al hint gegeven aan de kantoor eigenaren van t huis.
Iemand ervaring met dekens?
) Ik heb het pionnen parcours zelfs al een keer door de tuin heen gelopen. (Zonder pionnen)
Iris_VdV schreef:Ik wordt hier gek van iedereen met 3 in 1 peesbeschermers van HH, nu wil ik ze ook !Heeft iemand de paarse al gekocht? Ik denk dat die het mooist gaan staan bij Tilana, maar ik weet niet echt welke maat ik moet nemen, mini vooraan, maar achteraan mini of shet? Hebben jullie pony's achteraan een grotere maat of dezelfde?
[ [url=m/gCXF0x.jpg]Afbeelding[/url] ]