[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mandyy

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:37

Pf hopelijk dan verbetering! Wat rot voor jullie! :(:)

Picasso's heb ik, zijn goed! :j

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:40

Sterkte met Switch Patty14!

Ik heb ook de Picasso's, erg blij mee, alleen zijn ze rood, en heb tegenwoordig een donkergroene koets :+

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:44

Patty14 schreef:
Mandyy schreef:
Patty, hoe is het met Switch?

Paar weken terug is de DA weer geweest voor een echo. De spieren in z'n borst zijn ontstoken/overbelast. Hoe het komt, geen idee. Kan zijn dat hij een keer is uitgegleden in de wei of gek heeft gedaan. Hij moest iig weer 2maanden op rust t/m eind juni. Dan gaan we weer een controle echo doen om te kijken of het verbeterd is.

Jeetje wat een narigheid patty hopelijk is de ontsteking gauw over.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:54

Hè wat vervelend Patty, zo'n ontsteking bij Switch. Beterschap voor hem :(:)

Picasso beschermers wilde ik voor Willem in het zwart maar zijn nergens meer te krijgen en winkels die ik gebeld had konden ze ook niet meer bestellen. Sommige winkels hebben nog wat kleurtjes en maatjes liggen maar geen van allen had nog zwarte in B.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 14:56

Jelleee schreef:
Hè wat vervelend Patty, zo'n ontsteking bij Switch. Beterschap voor hem :(:)

Picasso beschermers wilde ik voor Willem in het zwart maar zijn nergens meer te krijgen en winkels die ik gebeld had konden ze ook niet meer bestellen. Sommige winkels hebben nog wat kleurtjes en maatjes liggen maar geen van allen had nog zwarte in B.

http://www.de-shetlandhoek.nl/a-4405269 ... rt-maat-b/

Of ze ook op voorraad zijn weet ik niet :)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:02

Dat is apart, ik had die winkel een mailtje gestuurd of ze die konden bestellen en dat kon niet. Nou blijkbaar zijn ze er toch wel gekomen :D

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:04

Beterschap voor switch patty. Is het niet hetgen wat benthe van ymor had/heeft?

Mr stockings heb ik ook ik gebruik ze voor arty bij zijn achterbenen. Picassos ook die zitten ook echt super. Eigenlijk wil ik ze in het gifgroen maar vind mr stockings nieuw zo duur :)

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:44

Dan maar snel bestellen Jelleee :P
Mr stockings ken ik niet, dus even opgezocht, man wat een prijzen :=

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 15:53

Haha nou ik heb nu al die beschermers van HH en die lijken me ook prima, al heb ik ze nog maar 1 keer gebruikt. Meestal rij ik toch zonder beschermers, alleen met boscrossen of dingen als vaardigheid vind ik het wel fijn.

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 16:58

Dames met een gopro camera van de action hoe hebben jullie deze bevestigd :)
Mijn vriend heeft mij er 1 gegeven als vervroegd verjaardags cadeau alvast voor as zondag.

Mijn cap heeft geen sleuven daar kan ik dus niets doorheen halen

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 17:34

Ik heb elastiek band om mijn cap heen en daar aan de action cam

Die mr stockings zijn idd best wel uhm duur, misschien anders eens kijken voor korte peesjes

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:13

Mirrieej, een foto waar ik even goed moest kijken… Buck had ook altijd zo’n vacht in deze periode.. T leek gewoon even echt alsof me foto gepikt was. :oo

Ik heb al 10 jaar een Chihuahua, verder geen dieren. Ik haat de katten van me ouders en ik pest ze het liefst… Oke nee dat is niet lief, ik raak ze niet aan en ik moet ze ook niet bij me. Oke eentje dan die is bijzonder die heeft me hart gestolen maar verder ben ik niet zo’n katten mens. Ratten doe je me al helemaal geen plezier mee, muizen ook niet, konijntje of caviatje vind ik wel schattig maar das misschien voor 2 dagen ofzo..

Elaine, ritten van 12KM stellen hier echt niets voor, met Buck reed ik ritten van 20KM en met Ammie ook alleen kom ik nu even niet buiten ivm de droes. Am loopt dat in een uur. Met Buck reed ik er lekker 3 uur over, soms vlotter maar ik genoot altijd van hem. Benen zijn nooit drijfnat geweest, met of zonder beschermers.

Amadeus loopt op buitenrit wel met beschermers, hij is een felle en tikt zijn pootjes open. Gaat wel al steeds gecontroleerder en beter.

Nathalie, wanneer is de NMPRS show ?

Sammy, wat ziet hij er mottig uit, helpt lijnzaad (zelf koken) niet met sneller verharen ?

Mister stockings heeft knalgele beschermers voor de mini en shetten

Patty, is dat niet hetzelfde als dat Benthe van Romy heeft ?

Jelle die van HH hebben betere pasvorm dan de picasso hoor dus wees maar blij de picasso’s zijn ook zo stuk..

Amadeus heeft een nieuw tuig. :) Leuke deal gemaakt.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:22

Lot: ik snap dat voor jou 12 km niets is.
Maar 1,5 jaar geleden had ik tango nog met pensioen staan ivm onverklaarbare kreupelheid, dat ik dan nu 12 km kan rijden is voor mij een enorme mijlpaal.
We zijn sinds een maand of 4 pas echt flink en fanatiek aan het rijden. Daarvoor waren het korte ritjes.
Doel is wel om dat indd nog verder op te bouwen.
En dat am zoiets in een uur loopt is logisch want die is een flink stuk groter dan Tango :D

En welk tuig heb je nu? :)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:29

Bedankt allemaal!

Lieselotte/Emelyne: had Benthe van Romy niet een gat in de spieren wat niet meer beter werd?
Switch heeft dat niet, en de DA zei ook dat het wel weer goed kon komen met rust.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:40

_Elaine_ schreef:
Lot: ik snap dat voor jou 12 km niets is.
Maar 1,5 jaar geleden had ik tango nog met pensioen staan ivm onverklaarbare kreupelheid, dat ik dan nu 12 km kan rijden is voor mij een enorme mijlpaal.
We zijn sinds een maand of 4 pas echt flink en fanatiek aan het rijden. Daarvoor waren het korte ritjes.
Doel is wel om dat indd nog verder op te bouwen.
En dat am zoiets in een uur loopt is logisch want die is een flink stuk groter dan Tango :D

En welk tuig heb je nu? :)

Oei dat wist ik niet, dan is idd 12KM al heel wat! Ik reageer zo even, eten brand aan.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 18:45

Als die eerst met pensioen stond is dat al een mooie afstand, voor veel ruiters hoort dat onder een grote ronde.

Met Finn is het hier nog opbouwen nu , in het begin gewoon gewenning aan het aangespannen werk. Later komen die kilometers wel :) . Wil wel uitbouwen naar zijn 5de toe naar regelmatig ritten van 20km en meer.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:07

12 km is heel netjes! Het is maar net wat je paardje gewend is :)

Vandaag mn setje compleet gemaakt met beschermers voor de achterbenen. Voor maat shet, achter pony.
Afbeelding

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:22

Netjes zo!

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:25

Wauw Susanne, hij ziet er top uit! Leuk die beenbeschermers!

Ik ken het hele proefje uit mijn hoofd voor zondag... :') Ik heb alle bokkers ook opgeschreven die komen + tijden.

*Nathalie2302- Aiden
*Jelle- Susanne
*Chardy- Charlotte O:)
*Sardis- Donna
*Ayla- Ayla
*Wendy1708- Wendy (Mijn moeder hihi)
*Testebest- Emelyne

Sorry als ik iemand ben vergeten, moet je even reageren, zet ik je op het lijstje. :)

Ik heb net nog even lekker een ronde met Astrid gewandeld, er staat in het bos een stapel moet houtjes. Leuk om erover heen te lopen! :D

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 19:28

@Jellee, mooie pony zeg!

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:00

hahaha chardy wel lekker toch dat je de hele proef uit je hoofd weet, des te meer je rustig kan rijden tijdens je proef.

uh de zomershow is uh....... ergens in juni? juli? :') ik heb echt geen flauw idee :o

wat voor tuig heb je lieselotte?

en mooi dat zwart bij em jelle :j

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:19

Oehh die blauwe beenbeschermers zijn wel erg leuk! Ik wil ze ook! O:)
Ayla, super leuk! Wij gaan met de auto rondreizen en slapen gewoon in hotels, wij zijn niet zo van het kamperen! :))
mirriejj, leuke foto van Jimmy! Ik heb, naast Joep, twee geweldig gekke katten, Totti en Mickey.
Susanne, oh wauw, wist niet dat goudvissen het zolang vol houden :') En knappe foto van Willem! Hij ziet er super uit!
Lori, Finn is leuk!
Kayaxtg, Nog gefeliciteerd met Toto! Zo te zien was hij zelf niet heel gelukkig met z'n verjaardag :+
Sammyfloor, leuke foto's van Arthur! :D Ik weet trouwens eigenlijk niet de precieze reden waarom Lara haar kar wilde ruilen, maar volgens mij omdat ze tweespan gaat rijden en voor het enkelspan daarom een wat "simpelere" wagen wilde.
Patty, heel veel sterkte aan Switch! :(:) Hopelijk kunnen jullie weer snel lekker mennen!

Ik heb voor Joep oranje Picasso's, maar ik moet zeggen dat ik ze amper gebruik. Ze worden erg snel vies doordat in de buitenstof veel zand en viezigheid blijft zitten. Verder prima dingen!

Ik moet het dressuurproefje ook maar eens gaan doornemen, ik ben alles behalve voorbereid :)) Heb er wel heel veel zin in! :D

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:34

Jelleee: staat hem goed dat zwarte :)
Chardy: handig dat je de proef uit je hoofd kent! zal vast rust geven tijdens je proef rijden :)

En wat betreft de km's
Alle kilometers die ik kan rijden nu geniet ik van, ik weet helaas nooit wanneer het onze laatste rit is.
Hij is op het moment al een tijd goed, maar met nogal een hoop problemen in 1 voorbeen geniet ik enorm van de tijd die we nu kunnen werken. :)

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 20:36

Zilco, willen jullie foto's ? Ik moest desnoods reclame maken!! HAHA maar OMG wat een verschil zeg, licht en super makkelijk om doen. Echt een verademing voor mij.

Hier nog teveel verdriet..

Als er iemand bij me weg ging,
Was het even slikken en gewoon weer doorgaan,
Dat deed me weinig

Maar om jou ben ik zo intens verdrietig
Zonder jou ben ik zo’n nietsnut

Je blik die in mijn hoofd blijft zitten
De geur die me geen moment met rust laat
En ik kan er niet mee omgaan,
Ik kan er echt niet meer mee omgaan

Waarom nou jij ??
Want ik hoor bij jou, en jij hoort bij mij
Want jij bent ik, en ik ben jou…
Als ik je nodig had was je er voor mij,
Ik hou van jou
Ik hoor bij jou, jij hoort bij mij

En ik zou wel willen smeken
Als ik wist dat dat nog zin had.
Maar de dagen worden weken,
En de weken worden straks jaren…….

Dit gevecht konden wij niet winnen,
Het zat allemaal veel te diep van binnen..
WAAROM NOU JIJ ?

Ik hou je vast in mijn gedachte,
Ik zie nog hoe je naar mij verwachte
Ik mis je zachte hoofdje op mijn benen
Het beeld dat nooit meer zal verdwijnen…

Ik vertrouw erop dat jij de weg wel weet,
Maar stiekem wil ik hem met je samen volgen…

Lieve schat, zodra ik alleen ben ga ik stuk
Heb ik het juiste gedaan ?
Ben je zonder pijn gegaan ?
Ik ben ontdaan,..
Ik kan er gewoon niet aan…
Ik mis je om me heen….

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-16 22:33

:(:)

Hoe is het nu met je moeder?