Picasso's heb ik, zijn goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Patty14 schreef:Mandyy schreef:Patty, hoe is het met Switch?
Paar weken terug is de DA weer geweest voor een echo. De spieren in z'n borst zijn ontstoken/overbelast. Hoe het komt, geen idee. Kan zijn dat hij een keer is uitgegleden in de wei of gek heeft gedaan. Hij moest iig weer 2maanden op rust t/m eind juni. Dan gaan we weer een controle echo doen om te kijken of het verbeterd is.
Jelleee schreef:Hè wat vervelend Patty, zo'n ontsteking bij Switch. Beterschap voor hem![]()
Picasso beschermers wilde ik voor Willem in het zwart maar zijn nergens meer te krijgen en winkels die ik gebeld had konden ze ook niet meer bestellen. Sommige winkels hebben nog wat kleurtjes en maatjes liggen maar geen van allen had nog zwarte in B.
Leuke deal gemaakt. 
_Elaine_ schreef:Lot: ik snap dat voor jou 12 km niets is.
Maar 1,5 jaar geleden had ik tango nog met pensioen staan ivm onverklaarbare kreupelheid, dat ik dan nu 12 km kan rijden is voor mij een enorme mijlpaal.
We zijn sinds een maand of 4 pas echt flink en fanatiek aan het rijden. Daarvoor waren het korte ritjes.
Doel is wel om dat indd nog verder op te bouwen.
En dat am zoiets in een uur loopt is logisch want die is een flink stuk groter dan Tango
En welk tuig heb je nu?
. Wil wel uitbouwen naar zijn 5de toe naar regelmatig ritten van 20km en meer.
Ik heb alle bokkers ook opgeschreven die komen + tijden.
En knappe foto van Willem! Hij ziet er super uit!
Ik weet trouwens eigenlijk niet de precieze reden waarom Lara haar kar wilde ruilen, maar volgens mij omdat ze tweespan gaat rijden en voor het enkelspan daarom een wat "simpelere" wagen wilde.
Hopelijk kunnen jullie weer snel lekker mennen!
Heb er wel heel veel zin in!