Ik heb ook gewandelt met 2 tegelijk. Alleen Rocky bedacht zich halverwege niet zo braaf meer te gedragen en daar was niet zo blij mee. Ga hem morgen wel weer ff longeren dan kan die z'n energie kwijt.
LoveMickey
Geplaatst: 14-01-11 07:38
Goedemorgen!!
Bedankt voor de link! Mijn naam is nu eindelijk veranderd!
pff voel me gaar straks intake gesprek voor woning...ik hoop echt dat we snel de sleutel krijgen ervan....dus t is even spannend!! en heb met veel verdriet besloten renzo weg t doen... ik word op dit moment gewoon te voorzichtig in de omgang en ik heb straks met me zwangerschap gewoon geen tijd meer voor me kleine vent.....
ik wil niet dat hij aandacht te kort gaat komen want dat verdient hij totaal niet... verder qua werken is t echt een engel en wil hij ook gewoon onwijs graag voor je werken maar ik kom tijd te kort gewoon door me toekomstige kindje en me woning die er ook zo nog aan zit t komen...
soms zou ik willen dat opgroeien niet zoveel moeite was en hele moeilijke keuzes maken...maja ik wil gewoon dat renzo t goed krijgt en niet dat hij straks zo onhandelbaar word dat ik em kan af laten maken dat wil ik niet omdat ik te voorzichtig ben vanwege me kindje...dus daarom kies ik voor t beste voor hem...
pff en nu ga ik weer even verder janken....vind t besluit erg moeilijk maar t is beter zo voor hem
Blacky
Geplaatst: 14-01-11 12:08
ik zit hier echt met een brok in mijn keel ! omdat ik het erg vind maar ook supersuper knap. als je zo'n keuze kunt maken laat je zien dat je een super sterke vrouw bent. kun je hem ook niet 'tijdelijk' aan iemand verkopen zodat als je kindje groter is hem weer terug kunt kopen ? veder wens ik je veel succes vandaag en ik hoop ook dat alles nog steeds goed is met je baby en dat het ook zo mag blijven gaan.
Ik ga mee met wat Kailey zegt... Maar ik snap wel dat je het doet.
NathalietjeB
Geplaatst: 14-01-11 12:53
ik heb renzo vanaf oktober vorig jaar gehad maar weetje wat t is ik wil gewoon dat hij voldoende aandacht krijgt en dat hij lekker kan werken want hij wil keihard voor je aan t werk en dat kan ik hem een paar lange maanden gewoon niet bieden... en aangezien ik weet wat t word is renzo even leuk voor me kindje maar ik weet zeker dat t hele andere dingen gaat worden dan dat mamma hoopt dat kind lief wil gaan doen qua sport...
t geld voor land en vriendjes dat is t echt niet...dat zijn de kosten niet weetje maar t is gewoon dat ik wil dat hij niet maanden stil staat zeg maar en dat stal genootjes hem af en toe eens uit de wei plukken en wat met hem gaan doen...
t is en blijft een paardje en met elk paard/pony hoe groot/klein hij ook wezen mag ze hebben aandacht nodig en verzorging en niet even een uurtje of half uurtje wat doen...
en voor even tijdens me zwangerschap wil ik niet want straks dan doet hij daar ook niks en dat is gewoon niet wat ik wil... want ik wil dat hij lekker aan t werk kan want dat is wat hij gewoon dolgraag doet keihard voor je werken en hij doet zo gigantisch ze best dan...
ondanks ze echte shetten streken is t echt een kanjertje met een hele sterke wil om t werken. en als je dat niet kan bieden ook al is t maar voor een paar maanden dan is t gewoon niet eerlijk tegen over hem.
in sommige situaties moet je niet aan jezelf blijven denken maar aan het dier. en ook al is t nog zo vreselijk moeilijk om niet te denken van wat als ik hem gewoon op t land laat staan bij vriendjes en dat ik stal genootjes vraag em es af en toe te pakken..maar dat wil ik ook niet omdat ik weet dat hij dan op t land gaat staan verpieteren. door me vorige pony ben ik heel goed in gaan zien waar een paard/pony voor gebouwd is. om t rennen en gek t doen en hard t werken als ze dat aangeven ben in die maanden in gaan zien dat je hard moet weze voor jezelf op zulke momenten en niet moet kiezen voor jezelf maar voor je dier.
zo en nu ga ik ff douche en daarna op gesprek pffff... weet even niet op dit moment of ik me nou vreselijk down moet voelen of dat ik enorm nerveus moet wezen.... en sorry als dingen 100 keer in 3 zinnen staan maar zit met enorme dubbele emoties op dit moment..
dankje pff nog even bokken hoor me hoofd loopt over van de zenuwen/ rot gevoelens/ geen idee wat ik voelen moet op dit moment....
ik hoop niet dat ik straks me intake gesprek voor die woning niet verneuk door me zenuwen want ik ga soms nog wel eens stotteren of onduidelijk praten als ik mega zenuw ben. pff nou nog even naar de wc en dan maar op naar dat gesprek aw men ik weet me op dit moment even geen houding t geven ... nou ik ben weg:P jullie horen het
ladylisa
Geplaatst: 14-01-11 13:37
sterkte het is inderdaad wel beter, maar het is heel moeilijk
Zo hoefde maar 1 pagina bij te lezen. Straks lekker naar Goof eerst nog ff hw maken.
NathalietjeB
Geplaatst: 14-01-11 15:42
hallow iedereen...
zo na even flinke tranen van vreugde(heb de hele half uur terug naar huis in de auto zitte janke van geluk) mag ik jullie zeggen dat!!!!!!
ik de woning heb gekregen en maandag de sleutel krijg!!!!!! en ik ben gewoon zo blij dan kan ik lekker gaan verbouwen verven etc klusteam(familie, vrienden etc) zijn allemaal ingeschakeld al om t komen helpen haha..
en ik zondag misschien heel wat af janken want dan komen er waarschijnlijk al mensen kijken(mits dr kinderen niet meer ziek zijn) voor renzo...die willen hem als 2de pony voor dubbelspan...
dus t word wel even een raar weekend van tranen en geluk....maja t is even niet anders