Mirrieej ik ben echt opzoek naar een deken met hals

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Susanne schreef:Hoe doe je je deken op? Probeer hem altijd eerst even wat naar voren te leggen en trek/schuif hem daarna naar achter tot hij op de juiste plek ligt. Dan liggen eventuele dwarse haartjes meteen de juiste richting op en voorkomt irritatie
Kcinarual schreef:Nick had dat inderdaad ook Lillian. Ik heb nu toch zijn rug maar kaal geschoren omdat hij er haarpijn (is dat een iets?) van leek te hebben. Als ik die plekken rosborstelde drukte hij zijn rug weg en nu het kaal is niet meer.
Wat balen Ingrid... duimen voor verbetering de komende 6 weken!
Patricia_86 schreef:[ [url=m/fVJDX9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik was vandaag lekker naar het strand... was heel leuk tot de laatste 2 kilometer. Een zwarte herder wilde Faya haar staart pakken. Toen schopte ze over de streng en schrok zich rot.hond bleef blaffen en om haar heengaan. Faya blijver bokken in galop. 2span tot stilstand gekregen na 10 a 20 meter. Hond en eigenaar rende gauw andere kant op. Faya rillen van angst en op 3 benen staan. Caya ook erg geschrokken. Toen 2 kilometer naar trailer moeten lopen. Karin naast faya. En ik naast caya die in haar eentje de wagen moest trekken. Faya rillen over haar hele lijf en van streek. Klein wondje aan been maar loopt kreupel. Nu duimen dat ze alleen beurs is. Karin is gelukkig dierenarts. Faya echt zo geschrokken en stijf nu....