Hee Eline, lang niet voorbij zien komen. Wat leuk dat Eddy het zo goed oppikt allemaal. Ik ben heel benieuwd hoe de les je gaat bevallen.
Patty, Je ziet er goed uit zeg, chippie ook natuurlijk. Wat fijn dat zijn eerste officieele wedstrijd naar je gevoel zo goed ging. Ik moest wel lachen om je bontje.
Ayla, veel aan het werk, maar wel enorm fijn dat Sjors het weer zo goed doet. Weer bijna tijd om te gaan genieten.
Patricia, Ik had je foto's al voorbij zien komen, fijn dat de zusjes nu ook lekker kaal zijn!
Misty ook weer thuis zie ik Claudia. Was het allemaal goed gelopen?
Mandy, die deken is wel erg leuk. Staat Max goed!
Oh en Willempie naar de tandarts

Die koe kiekeboef, geweldig! Ik doe het je niet na haha.
Ik gebruik de moser max 45. Erg fijn apparaatje.
Jimmy heeft 3 weken vrij gehad. Zoals jullie weten stonden de pony's eerst bij mijn vader. Dat gaf me erg veel stress omdat zijn voerregime ( 2 keer per dag een pluk hooi, totaal een halve plak van een groot pak) totaal niets vond, de paarden stonden grote gedeeltes van de dag zonder voer. Ze stonden dan wel op een kale wei, maar ik voelde me er zo enorm rot over.
In april zijn ze naar huis gekomen en heb ik ze meteen op onbeperkt hooi uit 3x3 netten gegeven. Mijn oude merrie knapte daar al goed van op, maar ik bleef door de tijd heen allerlei vage klachten bij haar houden en ondanks flink pulp bijvoeren kwam ze naar mijn idee niet genoeg bij. 3 weken terug laten testen op cushing en daar waren ze gelukkig vrij van, de DA vond de klachten duiden op maagproblemen en met het beeld op hun geschiedenis hebben we besloten een kuur aan beide te geven.
Nu hebben ze 10 dagen omeprazol gehad en ze zitten beide zoveel lekkerder in hun vel. Enige nadeel is dat Jimmy helemaal aan het dichtgroeien is

Maar wat nu, ik ga de training vanaf morgen weer oppakken. Maar ik wil ze eigenlijk niet van het onbeperkte hooi afhalen. Jimmy krijgt wel iedere avond een halve boterham met wat stroop om zijn omeprazol naar binnen te werken, maar zal dat echt zo aanzetten?
Wel ook nog leuk nieuws, want vrijdag heb ik mijn eerste priveles met Jimmy