Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. De beschermers zien er ook leuk uit. Heb er nog nooit gebruikt eigenlijk, hoop ze ook niet nodig te hebben in de toekomst maar is wel handig om te lezen welke goed zijn .
. Ga het moeten proberen weg te krijgen zodat ik terug kan gras zaaien er op.
Heb je een foto? Één tip van mij, laat alsjeblieft de bodem en de remmen etc goed nakijken. Ik heb in januari een tweedehands trailer gekocht (en mijn andere opgeknapte trailer verkocht) en ik heb er tot nu toe bijna alleen maar gedonder mee gehad.
Overdag met hitte vind ik het heerlijk om aan het water te liggen en rustig aan te doen, maar s'ochtends en vooral s'avonds wil ik altijd leuke dingen doen.

Ik heb mijn grote pony net even voetjes geschoren en jimmy even de beschermers nog eens omgedaan.

)
mirriejj schreef:Hier lopen ze met heel warm weer niet met bescherming. Maar ze zijn hier af en toe wel zo lomp dat ik ze het liefste rondom in de bescherming heb staan. Ik moet trouwens wel zeggen dat toen Jimmy vanmorgen wat gerend had in de wei met de beschermers, dat er bij de voorbenen eentje wat afgezakt was. Dus ik moet ze wel redelijk strak doen.
Wat hebben jullie naast jullie pony's eigenlijk nog aan dieren?
Harry heet hij. En een algeneter genaamd Elvis. 
Chardy schreef:mirriejj schreef:Hier lopen ze met heel warm weer niet met bescherming. Maar ze zijn hier af en toe wel zo lomp dat ik ze het liefste rondom in de bescherming heb staan. Ik moet trouwens wel zeggen dat toen Jimmy vanmorgen wat gerend had in de wei met de beschermers, dat er bij de voorbenen eentje wat afgezakt was. Dus ik moet ze wel redelijk strak doen.
Wat hebben jullie naast jullie pony's eigenlijk nog aan dieren?
Wij hebben 2 honden, 1 poes, 2 konijnen en 2 reuzenslakken.
Jij?