[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:52

Gave foto's Lieselotte! De beschermers zijn ook mooi. <3

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 20:52

Hier ook rottig weer geweest al, vandaag wat beter maar de uitloopstal is vochtig. De uitloop valt gelukkig mee door dat er een soort winddoek over bijna heel het oppervlak ligt dan kunnen ze niet wegzakken.

Zou ook wel naar die SMR dag willen maar woon helaas super ver en Finn is er ook nog niet klaar voor natuurlijk. Die gaat met wat geluk morgen voor de 3de keer ervoor.

Ik kan nergens op vakantie, toch niet voor lang. Heb anders niemand die de pony verzorgd, een weekendje zou nog net lukken maar langer liever niet want wil niet dat ze in hun eigen schijt staan. :')

@Sardis, oeehhh daar ben ik dan terug best wel jaloers op naar de VS!

@Mirreijj, een trailer super handig. Staat hier ook nog op het lijstje voor ooit een pony trailer.

@Ls leuke foto's :j . De beschermers zien er ook leuk uit. Heb er nog nooit gebruikt eigenlijk, hoop ze ook niet nodig te hebben in de toekomst maar is wel handig om te lezen welke goed zijn .

Owja en het plantje, iemand een idee ? :

Afbeelding

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:17

Lori is dat varen?

Ooh mooi die blauwe beschermers, en mooie foto's lieselotte

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:50

Ik heb geen idee wat het is, hopelijk niet varen want het staat er echt vol mee daar :( . Ga het moeten proberen weg te krijgen zodat ik terug kan gras zaaien er op.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:51

T lijkt zo op varen maar weet t niet zeker

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 21:59

Miranda: wat fijn dat je vader een trailer heeft gekocht :D Heb je een foto? Één tip van mij, laat alsjeblieft de bodem en de remmen etc goed nakijken. Ik heb in januari een tweedehands trailer gekocht (en mijn andere opgeknapte trailer verkocht) en ik heb er tot nu toe bijna alleen maar gedonder mee gehad.

Donna: wat leuk! Mijn vader is vorige week toevallig terug gekomen van 2 weken Amerika, daar gaat hij altijd eens in de twee jaar heen om met een camper rond te reizen met een vriend. Heel veel plezier alvast! 7 weken duurt al niet zo lang meer :))

LS: Leuke foto's, de beschermers staan goed. Welke maat heb je genomen, pony?

Lori: plantje is geen varen, dat is veel groter en hoger en groeit niet zomaar op plekken. Wij hebben het in de tuin staan, in de zomer vind ik het best een mooie plant. Ik heb het hier volgens mij ook wel eens zien staan ergens, maar ik weet niet wat het is.

En over vakantie, ik kan thuis niet stil zitten en op vakantie vaak ook niet echt :D Overdag met hitte vind ik het heerlijk om aan het water te liggen en rustig aan te doen, maar s'ochtends en vooral s'avonds wil ik altijd leuke dingen doen.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-16 22:19

Hopelijk weet er iemand wat het is dan, is handig om te weten wat het is om het te bestrijden.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:01

Jezus kriebels wat een rotweer, alweer! En weer net nu ik wil gaan rijden.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:05

Hier valt het nu mee.. het is iig droog. Moet tot 5 uur naar school helaas, hopelijk is 't vanavond nog een beetje goed weer en heb ik tijd voor Boef.

Gister was het hier erg mooi weer, samen met twee stalgenootjes een fijn rondje buiten gedaan.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:53

Goedemorgen! :wave:

Hier is het gelukkig ook droog, vanmiddag ga ik weer met Astrid oefenen voor de SMR wedstrijddag. Is toch wel eens leuk een proefje oefenen als je altijd in het bos rijd. :j

Doet eigenlijk iemand van jullie mee aan de NMPRS zomershow? Ik doe in iedergeval met Astrid mee aan het hindernissen parcours aangespannen. En met Magnum wil ik graag mee doen aan het hindernissen parcours aan het halster.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 09:56

Hier is het ook nog droog gelukkig!

Ik heb geen vervoer voor de NMPRS zomershow was anders graag eens wezen kijken.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 10:21

Ik heb maat pony Ayla, had ook echt niet kleiner moeten zijn, vind ze zoiezo heel klein vallen. :)

Hier ook geen vervoer voor Ugchelen, ik laat me paps even met rust hij heeft genoeg te verduren gehad afgelopen tijd, hij gaat maar lekker aan t viswater zitten en uitrusten ofzo!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:01

Jeetje zeg, waarom hebben jullie het droog en ik niet? :P Ik heb mijn grote pony net even voetjes geschoren en jimmy even de beschermers nog eens omgedaan.
Ik denk dat inderdaad mini te klein wordt, maar ach, die komen wel kwijt ergens :D

Jimmy wou hun prive zwembad showen!
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 11:17

Hier ook droog, volgens voorspelling vanavond regen. Precies wanneer ik naar stal kan. :+
Gisteren was heerlijk weer! Tot 22 uur op stal in een t-shirtje rond gelopen. <3

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 12:23

Mooie fotos ls.

lekker een prive zwembad.
Hier is het gewoon droog straks komt er wel een klein buitje maar vanavond zou het droog zijn wat ik hoop voor de avond4daagse

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:36

:wave:
Tijdje niet gereageerd sinds ik me gemeld hebt :=
Lees een hoop over de 3 in 1 van Harry's horse, is het niet zo dat de benen eronder met warm weer warm worden ? want daar loop ik tot nu toe steeds tegen aan.
( maak tegenwoordig ritten van 12 km, en als ik dan uitspan zijn zn voorbenen zeiknat :( )

Lot: Mooie foto's , Am is echt een gaaf dier! :)
mirriejj: Luxe z'n prive zwembad :D
Moet zeggen dat het qua weer hier allemaal enorm mee valt, alleen maandag avond / nacht eigenlijk regen gehad

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:42

Hier lopen ze met heel warm weer niet met bescherming. Maar ze zijn hier af en toe wel zo lomp dat ik ze het liefste rondom in de bescherming heb staan. Ik moet trouwens wel zeggen dat toen Jimmy vanmorgen wat gerend had in de wei met de beschermers, dat er bij de voorbenen eentje wat afgezakt was. Dus ik moet ze wel redelijk strak doen.

Wat hebben jullie naast jullie pony's eigenlijk nog aan dieren?

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:45

mirriejj schreef:
Hier lopen ze met heel warm weer niet met bescherming. Maar ze zijn hier af en toe wel zo lomp dat ik ze het liefste rondom in de bescherming heb staan. Ik moet trouwens wel zeggen dat toen Jimmy vanmorgen wat gerend had in de wei met de beschermers, dat er bij de voorbenen eentje wat afgezakt was. Dus ik moet ze wel redelijk strak doen.

Wij hebben 2 honden, 1 poes, 2 konijnen en 2 reuzenslakken.

Jij?

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:47

Ik heb een goudvis. Al zo'n 10 jaar, misschien wel langer :') Harry heet hij. En een algeneter genaamd Elvis.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:49

Harry :')

Ik heb alleen twee pony's.

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 13:53

haha wat leuk z'n goudvis van 10 jaar! hoor je niet zo vaak helaas.
Ik heb thuis nog 1 kat lopen :)

mirriejj: ik snap het wel hoor , heb Tango nu het liefst ook rondom in de bescherming, Nu hij fanatiek aan het werk is en meer conditie krijgt is hij soms nog explosief qua bewegingen, en met een oude peesblessure is een nieuwe zo gemaakt helaas :=

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:08

Heb twee poezen thuis. <3

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:17

Chardy schreef:
mirriejj schreef:

Wij hebben 2 honden, 1 poes, 2 konijnen en 2 reuzenslakken.

Jij?

Mijn vriend en ik hebben nog 3 honden en 2 katten. En nu een flessenpuppy die nog een baasje zoekt, dus daar kan ik nog maar kort van genieten. De honden gaan ook altijd mee naar de paarden.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:17

Hier een Hond en iets van 100 vissen als t er al niet meer zijn. :')

Hier is t qua weer nog droog gelukkig.

Ik ga poging doen tot naar de nmprs show gaan
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 01-06-16 14:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-16 14:24

@Mirreijj, Ik heb 8 blijvende konijnen (zie onderschrift) en nog 5 vogels. :')

Verder Finn is ook heel explosief in zijn bewegingen maar heb tot nu toe hem nog niet weten aantikken.

Die is terug mee geweest voor een rit, 3de keer. Ga natuurlijk nog niet te ver met 'm nu, moet 'm wel aardig wat inhouden. Heeft een heel eind verplicht in stap moeten lopen van mij :')

Afbeelding

Afbeelding