Leuk Mandy. Laat je ook even zien hoe het geworden is?
Hier vind ik Jorie iets minder lief nu. Hij besteigert altijd Alex als ik de dekens afdoe en nu had hij waarschijnlijk een iets scherper randje aan zijn hoef en nu bloedt Alex en de vacht is weg geschraapt. Alex was er zelf ook niet erg blij mee. Hopelijk groeit zijn vacht snel weer dicht. Hij heeft ook bijtwonden van jorie af en toe.
Finn en Oreo hun hoeven bijgewerkt, hoefsmid een bericht gezonden voor deze van de grootste te bekappen (raak er amper door met mijn materiaal). Ze waren beiden heel braaf, weet nog enkele maanden geleden toen Oreo hier aankwam dat ik alleen maar bezig was met hem tussen mij zelf en de muur steken om z'n hoeven te kunnen doen achteraan, nu ging het gewoon super vastgemaakt aan een boom waar die zonder probleem kon gaan rond draaien als die wou.. bleef netjes staan .
Hier regent het een beetje, is eens goed voor het gras .
En @Fenna, dat is jammer maar meestal gaan zo een "wondjes" wel vrij snel dicht .
Kiekeboefje
Geplaatst: 15-04-17 20:37
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Fenna wat een plek zeg! Stoute Jorie! Arme Alex
Oreo heeft een hele mooie groei gemaakt!
Mijn broertje en ik zijn vandaag met Donja op de fiets naar mijn opa en oma geweest. Mijn opa is van nature landbouwboer, dus werken met paarden en paard en wagen heeft hij veel gedaan vroeger. Hij is sinds 40 jaar halfzijdig verlamd en heeft echt miljoenen bijkomende complicaties... hij is nog steeds dol op paarden en dit maakte mij zo gelukkig dit mag iedereen weten en zien, mijn opa is een wereldman! Mijn held en voorbeeld, samen met mijn droom..
Vervelend Fenna zo'n wondje. Gelukkig oppervlakkig. Willem had afgelopen zomer ook zoiets maar dan echt een snee (dieper, bloederiger) maar daar zag je al gauw niks meer van.
Wat een enorm lieve foto met je opa Geniet van je grootouders! Ik kan dat helaas niet meer.
Ja, gelukkig niet heel diep. Ik had de foto gemaakt voordat het begon met bloeden. Daarna even lekker laten uitbloeden en schoongemaakt met water en daarna wondspray erop. Denk dat het morgen wel weer dicht is
Jorie is trouwens wel een echte boef nu. Hij beet mij zo straks tijdens het hoeven uitkrabben in mijn voet. Toen heeft ie een schop tegen de neus gehad, want dat mag niet. Hij hoeft niet aan mijn voeten te zitten als ik zijn hoeven doe. Verder 'helpt' hij met aan en af doen van Alex zijn dekens en met poep scheppen haha.
Ayla
Geplaatst: 15-04-17 21:34
Miranda: ik denk dat Spinner zijn mest na een tijdje wel wat beter zal worden, verhuizen kan idd voor de nodige stress zorgen. Knappe Jimmy!
Nanne: succes met het behandelen
Welkom Karma
Charmante Alf
Nog gefeliciteerd Jenny En wat een lieve foto!
En leuk dat je wat gewonnen hebt Mandy! Ik win ook echt nóóit wat
Balen Fenna, kan gebeuren natuurlijk. Hopelijk is het snel weer mooi dicht.
Afgelopen week mijn laatste tentamen gehad, vrijdag tulpen verkocht van 9 tot 5, 240 bosjes Gisteren zou ik les hebben met Sjors, maar hij loopt echt ontzettend slecht ineens.. heb hem nog nooit zo zien lopen. Hij loopt niet kreupel, maar het lijkt van uit zijn rug te komen en daardoor loopt hij achter ook niet helemaal lekker. Maandag zou ik wedstrijd hebben in Garderen, maar Sjors mag lekker thuis blijven tot iig de osteopaat weer is geweest en hij zich weer goed voelt en weer goed loopt. Dus Boef mag voor het eerst mee voor twee dressuur proefjes
Wat vervelend voor sjors. Zou dat nog van dat schoftje kunnen komen?
Ayla
Geplaatst: 15-04-17 22:40
Ik durf het niet te zeggen.. zou best kunnen. Hij is iig best flink behandeld door de osteopaat laatst (o.a. zijn rug), misschien zit het daardoor of nog steeds niet helemaal lekker ofzo.. ik wacht even af wat de osteopaat er van zegt als ze weer geweest is, tot dan staat hij op rust. Ik hoop inderdaad ook dat hij zich snel weer beter voelt Ik vind het zo naar als ze zich niet fijn voelen of pijn hebben..
IngridM
Geplaatst: 15-04-17 23:12
Fennadev Jorie lekker aan het puberen? Hij is nog jong toch? Maar het wondje is oppervlakkig komt goed.
Kiekeboefje wat lief met je opa!
Wat balen Ayla! Misschien toch door de behandeling? Geef hem maar een dikke knuffel van Alf Wel weer leuk voor Boef; goede oefening ! En ja, voelt super vervelend als ze zich rot voelen!
Vandaag een meer charmante foto van Alf, hij zag de merries rennen
Laatst bijgewerkt door IngridM op 15-04-17 23:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Lori
Geplaatst: 15-04-17 23:19
@Kiekeboefje, wat lief zeg met je opa!
@Ingrid, lekker de aandacht op de merries
Zou er toch nog een kinderpony in verstopt zitten?