Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Meavey schreef:Voor volgend jaar de theater voor de kids houden en dan voor de volwassenen kostuum liberty!
Natasja en ik lopen al jaren met een idee!
Vond het gister top geregeld en supergezellig jurering af en toe idd wat apart, maar mocht de pret niet drukken, mooie kampioenen!
Petje af voor de organisatie!
LS_fotos schreef:Fotos van de NMPRS zomershow zijn te vinden op onderstaande link.
Fotos zijn onbewerkt: de bestelde foto’s worden vooraf gecorrigeerd op kleur, belichting en compositie.
https://plus.google.com/u/0/photos/1121 ... 537?sort=1
Patty14 schreef:NathalietjeB schreef:Weet iemand hoe t met die vrouw is afgelopen die een trap tegen dr hoofd kreeg tijdens het trailer laden van dat bonte hengstje?
Ik hoop dat ze er geen hersenschudding aan over had gehouden
Ziva dat is ook schrikken dan hopelijk knap jij ook snel weer op
Ze heeft hechtingen gekregen.

Sappos schreef:Ach dat ie sprong snapte ik wel hoor, er was een flinke opening tussen de hekken, die zag hij. Heb hem niet over de hekken gejaagd, hij ging er vlot overheen. Ik had niet nog een keer mee hoeven doen voor de prijzen, maar wel om het goed af te sluiten.
Was wel zuur voor jullie idd.
nee palen zijn rond en hij ging er vlot overheen. Was alleen geen soepele actie van m.
. 
!