Hier mijn nieuwe poown, een 6 jarige, 81 cm grote nmprs hengstje met de kleur bruin pintoloosa! Super blij met hem, wat een lieverd is het oja hij is te dik, ik weet het! We gaan er binnenkort mee aan de slag, hij moet eerst maar lekker wennen aan zijn nieuwe omgeving
Bedankt voor de leuke reacties! Ben helemaal blij met hem, het is zon droppie haha
yanick29
Geplaatst: 11-11-13 23:11
Dit is Coco, mijn verzorgshet. Ze is heel lief en eigenwijs maar ook een beetje dik, ik weet het, maar er wordt aan gewerkt!!
Ze is de baas van alle pony's in het weiland en dat laat ze ook merken als ze er door moet haha, maar ze zou nooit gemeen zijn tegen mensen.
Verder is ze samen met haar moeder op stal gekomen, nadat (vooral haar moeder) ze erg mishandeld is. Zij is zooo lief en zooo makkelijk dat je het niet zou zeggen maar aan haar moeder kan je het duidelijk merken. Ze is doodsbang, laat zich met heeeel veel moeite vangen in de wei en kan heel slecht tegen eenzaamheid.
Fotsy
Geplaatst: 12-11-13 13:53
Heel mooie hoor, een 9.
antje_vip
Geplaatst: 12-11-13 14:02
Wat een mooie beestjes staan ertussen
Dit is mijn shet, hij is 20 jaar, ruin, we zijn al 15 jaar getrouwd en hij heet Krossie