Dat is in de keuringsring he 5 min p/p, in de showring kan het anders lopen, kleur gaat vaak erg snel, mennen zal wel even duren, en liberty hopen we aan het eind te doen.
Ik moet zo nog 3 uurtjes werken Heb de wagens schoon, beschermers zitten in de was, moet nog 1 tweespantuig en 1 enkelspan tuig klaarmaken. Vanavond trailer halen en kijken of alles past, anders moet ik even 2x op en neer. Ehhh ow ja en dan nog pony's wassen
pony's was ik ook pas achter in de middag/avond. Ben nu even een makkelik overzichtje aan het maken die ik in mn zak kan stoppen. daarna begin ik maar eens aan mn sulk en tuig
Bella
Geplaatst: 29-06-12 11:03
Hier straks ook het modderponytje uit de wei vissen en zien of ik er nog weer iets schoons van kan maken (en houden)
Hoi hoi, ik heb een vraagje! Ik doe niet mee met mij eigen pony, maar ga met iemand mee om te helpen. Ik heb dus niet de cataloges van de kledingvoorschriften. Maar welke kleding moet ik aan tijdens de keuring? Las iets over een zwarte broek en wit shirt? Maakt het uit welke schoenen je dan aan doet?
Manda
Geplaatst: 29-06-12 13:12
Hier ook druk bezig, en moet zo nog werken tot 23 uur dus wordt krap
Nine en Pandorro heb ik vanmorgen gewassen, vanavond laat Lola nog... Nog wat dingetjes op maat maken en klaarleggen. En mijn moeder is bezig met het laatste naaiwerk voor de pakjes van Rosalie en Lola.
Wordt gek van mezelf! Waarom schrijf ik ook al weer in?! Argh!
Manda
Geplaatst: 29-06-12 14:07
Ik zou zo graag Rosalie met Lola willen laten lopen in de eenkleurige klasse, maar uiteraard wil ik er wel naast lopen, ze is pas 4 jaar, ik hoop dat dat mag, zou erg leuk zijn!
Rosalie was gister wat teleurgesteld toen ik haar uitleg gaf over de keuring van Nine, stilstaan, stukje stappen en stukje draven, ze mag met zweep meelopen maar het stelt eigenlijk zo weinig voor, ze had er veel meer van verwacht denk ik, in ieder geval meer gezwiep met de zweep haha Als we het redden de lange dag mag ze alsnog met de zweep rondzwiepen in de vrijheidsklasse
melanie_h
Geplaatst: 29-06-12 14:19
allemaal druk aan de voorbereidingen. Haha sap dat lijsje
Hier ga ik zo maar eens beginnen heb nog moeten werken, moet eerst maar eens mijn auto gaan tanken zo en dan moet die nog weggebracht worden en zou vanavond klaar zijn. ik moet de auto echt morgen hebben Dan laat ik me maar afzetten bij de paarden en begin ik maar een met bijwerken en wassen. Moet Roos haar pakje ook nog een laatste keer even passen, want die is vanmorgen door mijn mams klaar genaaid hopelijk past alles nu. Lindsay der kleertjes voor de theaterklasse liggen ook al klaar. Mijn eigen kleren moet ik nog even bijelkaar zoeken. Pff ik moet nog veel ga dus nu snel beginnen en lijstje maken zodat ik niks vergeet verder