Wat heeft Joker nou op zijn gezicht? Sportstrepen?
splashed white
Speciaal voor het nmprs een speciaal kleurtje
Maar goed, hij had een bagger hoofd dus die moest door de wasstraat. Volgende keer niet achteraan lopen in de groep als ze door de wei racen en het geregend heeft...
rossebol
Geplaatst: 13-04-12 20:20
LADPR schreef:
Gezellig kunnen we weer even bijkletsen ook!
ja leuk! we hebben elkaar weer te lang niet gezien!
sandra3235
Geplaatst: 13-04-12 20:23
Iedereen morgen heel veel succes en veel plezier. Wij komen dus niet,de 2 veulens zijn nog niet geboren
Moedigen jullie in het speciaal Valerie en Selu aan voor ons????
tot hoelaat duurt het eigenlijk ongeveer? net zoals de merriekeuring de hele dag? want wij zijn er pas om half 11.. sorry ben nog nooit op de hengstenkeuring geweest
stal_HD
Geplaatst: 13-04-12 21:14
Ja de keuring zal ongeveer de gehele dag duren zeker tot een uur of drie.
Joker wou undercover en nu heb je het verpest marije. Maar hij zal vast beter scoren met een schoon hoofd
Ik ben er dus ook met H.d. berrie's smile of a rose. ik moet ongeveer rond 10,30.
Jammer sandra dat jij er ook niet bent. Maar de resultaten hoor je vast heel erg snel of per sms of hier op bokt.
ik denk dat ik mijn portemonnee maar thuis laat hihi
stal_HD
Geplaatst: 13-04-12 21:21
Ja dat weet je nooit. Soms loopt het uit en soms gaat het heel erg snel. Maar als je berrie wilt zien, dan kun je uitkijken naar een trailer met aan weerszijden beschilderd met een fries voor een koets. Maar ik heb de rubriek uitgerekend en die zal rond 10,30 starten berrie is 1 van de laatsen in die rubriek. Misschien heb je geluk.
Zo...ik heb net de koets op de trailer gezet en nu alleen nog 1 deken wisselen en dan is het eindelijk klaar. Heb ontzettende honger gekregen, dus nu broodje snack en dan maar naar bed. Heb ook een merrie die nog moet veulenen.
LadyMadonna
Geplaatst: 13-04-12 21:31
sandra3235 schreef:
Iedereen morgen heel veel succes en veel plezier. Wij komen dus niet,de 2 veulens zijn nog niet geboren
Moedigen jullie in het speciaal Valerie en Selu aan voor ons????
Moet je voor de nieuwe jaargang hengsten eigenlijk ook foto's inleveren? Dacht dat ik dat eerder voor Tibbs toen wel moest maar kan nu zo snel niet vinden of dat nog moet En weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat het paspoort weer terug komt? IVM andere evenementen waar paspoort gecheckt wordt...
Foto's zijn niet meer verplicht, je andere vraag geen idee
devon04
Geplaatst: 13-04-12 22:23
Zal mij ook nog even melden op de valreep.... Wij moeten morgen met Cupido vd Olde Maten al gelijk in de 1a rubriek, dus ik heb daarna mooi de hele dag om te kijken.
MarijeR
Geplaatst: 13-04-12 22:26
Stef dank je, ik had anders nog foto's uit kunnen printen, heb hem laatst voor AMHA en AMHR nog op de foto gezet. Voor het paspoort vraag ik het morgen anders wel even of dat snel kan, vorig jaar kon ik die van Tibbs meteen meenemen omdat hij de maandag na de keuring mee naar Duitsland moest. Misschien dat ik Joker over 2 weken ook nog meeneem naar de spring fling.
Happinez
Geplaatst: 13-04-12 22:27
IvysToeter schreef:
ik denk dat ik mijn portemonnee maar thuis laat hihi