_Pretty schreef:NathalietjeB schreef:ja vandaag de baby kaartjes af gemaakt moet nu enkel nog w8te op datum gewicht en grotehaha en dan kan t kaartje op de post (a) en mams mag ze gaan invullen dat wou ze graag hahaha...dus heb al me kaartjes bij me oudjes thuis gelaten..
verder staat alles klaar in de babykamer(ondertussen ook al 100 keer gewasse waarom geen idee iedere keer t idee dat t vies werd hahatas is al ingepakt camera met 8 batterijen erbij(die kleine hand cameraatjes slurpen batterijen en zal je net zien dat alle 8 leeg zijn als t geboren is dat ding slurpt zelf die batterijen leeg zonder gebruik)
Weet jij al wat het word of wil je dat nog niet?
En wat voor namen heb je al bedacht?
wat t worden gaat en wat de namen gaan worden zet ik hier niet neer....IVM MET MIJN UBERLIEVE MEELEZERS
zolang t kindje straks maar goed op de wereld komt en er niks fout gaat met bevallen maar daar gaan we niet vanuit..
dinsdag weer controle dan met de gynacologe en iedere keer word ik steeds nerveuzer met wat ze allemaal willen zien/doen etc....ja ik heb hele horror scenes in me hoofd ik kom verder nooit voor iets in t ziekenhuis en nu in 1 keer kom ik er echt mega veel en t enige wat je overal ziet zijn mensen met vreselijke dingen haha