uumh, tjaa. ik ging voor het eerst zelf foto's maken. en dat was echt een ramp ik met zo'n professionele lens en camera in mijn handen. en de fotografe ging rijden op blacky, zijn wel paar mooie foto's uitgekomen maar dan ook echt maar een paar. en ik heel voorzichtig op die knopjes drukken, omdat je heb toch wel een ding van 600eurie's in je handen. maar die shoots zijn wel professioneel maar ik hoef er niet voor te betalen want de fotografe is mijn vriendin dus dat is wel mooi meegenomen, maar heb de foto's van vandaag nog niet binnen maar als ik ze heb open ik een topic.
ik heb er 3 met zo'n camera en wij hebben er zelf ook eentje. maar ik heb met eentje nogmaar foto's gemaakt, was wel apart, maar snap nu wel een beetje hoe die werkt, maar ik heb hem dan wel altijd op Automaat staan, ik weet iig hoe je in moet zoomen en het donker/lichter maken van de foto + de foto maken, hahahah
Goedemorgen! Hier ligt superveel sneeuw gelukkig heb ik zo'n aardige buurman die met zijn trekker even netjes paden schuift! Paarden waren helemaal gelukkig toen ze naar buiten mochten. We gaan zo de foto's maken,moet nog even wachten op mijn zus,ze gaat mij mooi assisteren, (paarden mooi zetten en van die kleine dingen die ik niet kan doen als ik daar met mijn camera sta ) Show de foto's nog wel!