Mocht hij er niet door zijn Youri dan laat ik je wel iets weten (wat me verwonderd dus je zal me niet horen haha
) Maar bel maar gerust, snap dat je zenuwen hebt...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) 
Sta ik meer op de gsm te kijken, dan dat ik het paard bv aan 't vlechten ben
Goed idee!!! 

Meavey schreef:Jaha Maaike ik hoorde van Petra dat je evt zou blijspringen en daar zijn we heel blij mee!

imaani schreef:Foto's maken in de binnenpiste doe ik waarschijnlijk niet of niet veel. Dat werk laat ik over aan de goede fotografen.
Maaike en Linda.
Maar ik maak geen ringfoto's meer
Doe alleen kleine korte reportages buiten van hengsten waar de eigenaren zelf om vragen
Is voor mij veel leuker en effectiever qua tijd 
mdr schreef:KloptMeavey schreef:Jaha Maaike ik hoorde van Petra dat je evt zou blijspringen en daar zijn we heel blij mee!
Haha, blijspringen, kan me daar al iets bij voorstellen (Maaike die met een big smile op haar gezicht staat te jumpen, hilarisch!) Doet me aan dit smiley-ke denken:![]()
Valt het op dat de zenuwen hun werk beginnen te doen? IK WORD LICHT GEK DENK IK!!!!
Ik moet alleen ff kijken hoe ik dat qua tijd doe (fotograferen en voorbrengen), maar nu ik daarzo overdenk: 's ochtends voorbrengen en 's middags foto's
En dan met het kampioenschap weer naar binnen 
)
Eponastable schreef:Haha nee hoor maar volgende ochtend werd ik wakker en de tuinman lag naast mij... was snel wakker toenGoed dat hij mooie dekens als sponsoring gaf maar meer hoefde voor mij niet.
(als het een knappe, goedgekeurde hengst is, is dat natuurlijk geen probleem
)
we gaan standaard MAC'en
(ondanks dat ik er nu wel op beetje op afgegeten ben
)