Gaaf Mandy! Daar wil ik ooit ook nog eens heen om te kijken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kiekeboefje schreef:Dat is een nare ervaring Susanne! Gelukkig nu een nieuwe auto.
Wat fijn dat Chip het zo goed deed, Patty. Toch weer een nieuwe eerste ervaring!
Ik heb gisteren een andere tak van sport gewandeld, ben met een pink(kalf/koe) aan het trainen voor de keuring in februari! Mooi halstertje van Donja om, en oefenen met wandelen. Ontzettend leuk
Patty14 schreef:wat zien jullie er ptachtig uit!Kiekeboefje schreef:Dat is een nare ervaring Susanne! Gelukkig nu een nieuwe auto.
Wat fijn dat Chip het zo goed deed, Patty. Toch weer een nieuwe eerste ervaring!
Ik heb gisteren een andere tak van sport gewandeld, ben met een pink(kalf/koe) aan het trainen voor de keuring in februari! Mooi halstertje van Donja om, en oefenen met wandelen. Ontzettend leuk
Super leuk!
Nog een foto van gisteren.
[ [url=m/tNYY4B.jpg]Afbeelding[/url] ]
Linsey1998 schreef:toch nog mooie puntjes!Leuke deken!![]()
Lekker geshopt Quilfa, fijn Jessy toch mag blijven, maar het zal ook moeilijk zijn om je andere vriendje te verkopen...
Net gereden op wedstrijd in Barsingerhorn. Toliene was enorm gestresst door een mevrouw die haar paard behoorlijk aan t meppen was met haar zweep, en paardlief vervolgens tegen de muur vloogdus niet fijn kunnen inrijden, ook nog eens megaaaaa harde regen tijdens mijn proef waardoor ik mijn vriend niet kon verstaan...
. Maar desondanks toch nog 185 en 188 punten gereden, dus met 2 winstpuntjes naar huis