jij hebt helemaal geen reden om je schuldig te voelen, ze is 20 zeg je zelf, dan moet ze onderhand wel voor zichzelf kunnen zorgen. je zegt het zelf, je drinkt nooit veel & aangezien zij veel te veel dronk kan het dus wel.
vanaf 3 uur ofzo werd het hier opeens heel somber, wolken kwamen eraan & zonder verdween, het begon ook heel hard te waaien. maar het gaat er net langs..
fabiee
Geplaatst: 03-07-10 20:32
xAylie schreef:
vanaf 3 uur ofzo werd het hier opeens heel somber, wolken kwamen eraan & zonder verdween, het begon ook heel hard te waaien. maar het gaat er net langs..
hoi ik was in de stad. wilde we naar huis fietsen, kwam het onweer en regen uit de hemel storten!!!! dus naar de V&D gereden. helemaal nat! toen gingen we maar even drogen onder zo'n deur blower... toen waren we beetje droog. lekker gegeten en gedronken. en toen weer naar huis gefietst. was toen droog.
ZIJ is inderdaad eindelijk uit dr vacht gekomen. Toch wordt ze zaterdag geschoren, haar vacht is helemaal verknipt dus nu alles helemaal kaal kan het weer netjes aangroeien.
Challenge ziet er goed uit! Een stuk minder naarling dan Miracle
Hier heeft het uiteindelijk niet meer geonweerd, maar we hebben gisteravond wel veel regen gehad met een flinke stortbui ertussen waardoor de straat ineens blank stond. Het is lekker afgekoeld, niet zo vies heet meer.
wij hebben hier gisteravond ook regen gehad, ik was ergens binnen dus heb het niet echt kunnen zien maar ik hoorde van iemand anders dat het flink geplenst heeft. koelde wel lekker af, heerlijk! nu schijnt de zon hier weer gewoon, maar ik heb iniedergeval lekker kunnen slapen zonder al die hitte.