Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fennadev schreef:Patty het lijkt inderdaad heel vaag, misschien was ie wel net op zijn bit aan het kauwen of gaf ik hem net te weinig ruimte met de rechterhand op dat moment. Bit ligt verder echt wel op de goede plek namelijk en het hoofdstel is ook goed afgesteld, daar zorgt mijn instructeur wel voor.
Die twee vossen lijken trouwens net twee duplicaten van elkaar zo
Mira283 schreef:lief toch hij wil met je delen!@patricia leuke foto's
@fenna ziet er wel mooi uit daar in de omgeving
Gisteren Pip maar gepakt, begon al meteen met de draak uithangen dus meneer mocht lekker aan de longe aan het werk. Hij was zo enthousiast toen ie mocht draven dat de rem er niet meer op zat. Kon hem ook niet heel lang longeren met zijn dikke vacht, stond na een klein kwartiertje al met grote neusgaten te pompen. Uitgestapt en hij mocht even rollen. Ik heel braaf slobber maken met fenegriek erdoor, omdat ie met muesli vertikt te eten. Zet het neer erste wat ie doet is en schop tegen het teiltje aan geven. Om het erna met lange tanden op te eten. Liet ie nog een kwart staan en kreeg een blik van 'eet jij die meuk maar op'