Ook is hij aan de dunne mest en zijn hele mooie witte staart zit eronder, dit schijnt al een paar weken gaande te zijn, dus een zandweg kuurtje gaat erin en verder ga ik morgen mest inleveren, want da's niet echt goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LS_fotos schreef:Kleine spulletjes gaat vaak snel.. Ik heb nog een tas halstertjes en dingetjes maar vind t moeilijk weg te doen..![]()
Mooie VOORPLUK hierboven, wauw en die bandages heb ik volgens mij ook nog liggen.
Wij hebben van de week Buck 'agesloten' in de zin van, alles wat ik wilde ophangen. Zijn halstertje die hij altijd droes, zijn vlecht en canvas boven mijn bed. (vlek op de muur is kapot gestompt toen ik boos was.)
[ Afbeelding ]
Andere loser, vind zichzelf heel knap en grappig!
[ Afbeelding ]
Ik zeg continue pony's, pap zegt ook Lot hoe ging t bij je mannen ? Dat vraagt hij elke dag... Als ik dan weer gefrustreert man zeg, zegt hij sorry.Kan t allemaal nog steeds niet echt hendelen, bij t praten erover, of mensen die me aankijken schiet ik gelijk vol.
Gister een pony van een stalgenootje in laten slapen, gezien ik op zulke momenten heel koel in me hoofd kan blijven vroeg eigenaressen of ik het wilde doen... Gezien ik het niet erg vind mits het rieel is en het me eigen dier niet is heb ik dat voor haar gedaan zei doen ook veel voor mij. Doordat ik zo kalm bleef was de pony ook echt heel rust dat hadden we niet verwacht pony was pas 8 jaar maar had echt ernstig kissing spines ze kon echt heel zuur zijn en een 'vechter' dus we hadden niet verwacht dat ze snel toe zou geven. Maar het verliep heel soepel en netjes. Kreeg pas tranen in me ogen toen de jonge eigenaresse erbij kwam... Ze is 14 en huilde echt flink tja dan houd ik het ook niet meer droog, helemaal met Buck zo kort geleden niet dus we hebben samen even afscheid genomen en toen heb ik haar naar de kantine gebracht voor wat drinken..