[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:59

Ik zit weer thuis, zal morgen even foto's plaatsen van de nieuwe bak. Jorie ziet er niet uit :+
Ook is hij aan de dunne mest en zijn hele mooie witte staart zit eronder, dit schijnt al een paar weken gaande te zijn, dus een zandweg kuurtje gaat erin en verder ga ik morgen mest inleveren, want da's niet echt goed -O-

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:03

Heeft iemand ervaring met staartwortel wond (opgedroogd) kwam er vandaag pas achter. Amadeus is al een week niet voor de kar geweest, dus vraag me af of het van staartriem is maar daar lijkt het wel van. Wat doen jullie hieraan ? Kan toch moeilijk met een bontje om ze staartriem rijden ?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:17

Macgic heeft het wel eens, geen idee waarvan?
Sudo crème doen wij erop.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 23:23

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 07:09

Oh die beenbescherming ziet er wel heel goed uit Jelle!

Kijk ik kreeg op facebook een herinnering van Jimmy, toen we hem vorig jaar net hadden, de eerste keer voor de HCA :D

Afbeelding

Ik vind hem best veranderd in uiterlijk?

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:06

Jorie ziet er niet uit haha
Afbeelding

Maar iemand nog tips tegen dunne mest?

Ik zal straks even kijken naar Willem. Ik zit in college nu.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:50

Voerde Max wel eens gekookte lijnzaad bij dunne mest.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 13:52

LS_fotos schreef:
Kleine spulletjes gaat vaak snel.. Ik heb nog een tas halstertjes en dingetjes maar vind t moeilijk weg te doen.. ;(

Mooie VOORPLUK hierboven, wauw en die bandages heb ik volgens mij ook nog liggen.

Wij hebben van de week Buck 'agesloten' in de zin van, alles wat ik wilde ophangen. Zijn halstertje die hij altijd droes, zijn vlecht en canvas boven mijn bed. (vlek op de muur is kapot gestompt toen ik boos was. :') )
[ Afbeelding ]

Andere loser, vind zichzelf heel knap en grappig!
[ Afbeelding ]

Ik zeg continue pony's, pap zegt ook Lot hoe ging t bij je mannen ? Dat vraagt hij elke dag... Als ik dan weer gefrustreert man zeg, zegt hij sorry. :(:) Kan t allemaal nog steeds niet echt hendelen, bij t praten erover, of mensen die me aankijken schiet ik gelijk vol.
Gister een pony van een stalgenootje in laten slapen, gezien ik op zulke momenten heel koel in me hoofd kan blijven vroeg eigenaressen of ik het wilde doen... Gezien ik het niet erg vind mits het rieel is en het me eigen dier niet is heb ik dat voor haar gedaan zei doen ook veel voor mij. Doordat ik zo kalm bleef was de pony ook echt heel rust dat hadden we niet verwacht pony was pas 8 jaar maar had echt ernstig kissing spines ze kon echt heel zuur zijn en een 'vechter' dus we hadden niet verwacht dat ze snel toe zou geven. Maar het verliep heel soepel en netjes. Kreeg pas tranen in me ogen toen de jonge eigenaresse erbij kwam... Ze is 14 en huilde echt flink tja dan houd ik het ook niet meer droog, helemaal met Buck zo kort geleden niet dus we hebben samen even afscheid genomen en toen heb ik haar naar de kantine gebracht voor wat drinken..

:(:) wat lief dat jij dat heb gedaan voor je stal genootje, en huilen is niet erg hoor je heb buck ook kort geleden laten gaan.
vind t heel dapper van je en praten en huilen is helemaal niet zo erg hoor lieselotte daar ben je mens voor!!
ik kan namelijk nog steeds elke dag volschieten als ik over mijn eerste pony praat, terwijl dat al dik 6 jaar terug is -O-

en ja heb t wel eens met milk gehad dat ze zich open haalde vooral met warm weer aan haar staart ding :j ff sudocremmetje of bepathen er op smeren

en knappe willem in t avond zonnetje

mirrie knappe poown heb je volgens mij ook super braaf

fenna zit hij nou nog zo in zijn wintervacht?

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:05

Ik zou er ook sudocreme opsmeren op het wondje

Wat is Willem knap in het avond zonnetje

Mirriij knappe pony die zal ook wel flink veranderd zijn denk ik?

Fenna mijn welsh jaarling zit ook nog in de wintervacht ondanks elke dag poetsen

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:23

Hoi meiden, mijn examens zitten erop dus ik zou graag weer met jullie meekletsen. Een bijleespost van 20+ pagina's maken wordt alleen een beetje veel. Vanaf nu zal ik weer braaf bijlezen en regelmatig reageren. :)

Mooi topic van Willem kwam er voorbij!

Op open wondjes smeer ik ook vaak sudocreme, tot nu toe werkt dat altijd erg goed. :j

Fenna, hier zitten mijn pony's zo goed als volledig in hun zomervacht. Alleen Guus (1jr) verliest nog wat haar, maar die had ook wel een mega vacht.

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:37

Wat een mooie foto van Buck op canvas, ik zou mijn spullen ook niet makkelijk kunnen weg doen hoor in zo een situatie. Gewoon nog even bijhouden.
Jelleee: Wat loopt Willem mooi!

Ik heb net een nieuw dekentje gekocht bij Nika, heel gewaagde print, maar ik vind dat het geweldig staat bij Tilana <3

Afbeelding

Amberr1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:51

Ik kom ook maar eens onder mijn meelees steen vandaan.

@LS hele mooie ketting van Buck <3

Knappe Willem, vind hem echt gaaf! Je rijdt hem netjes!

Deken hierboven staat mooi, heb ook naar die deken gekeken maar denk er nog even over na :)

Ik ben druk aan het oefenen voor het dressuurproefje van de wedstrijddag. Pelle en ik vinden buitenrijden leuker dus dressuur schiet er vaak bij in :=

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 18:02

Ik heb de EJ leeggekocht voor de 3in1 beschermers.

Wat een leuk dekentje hierboven! Hoeveel gram is die?

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 19:47

Dat is een 100 grams, maar ze bestaan in 0 grams ook en ik dacht 200 ook maar ben niet zeker ;)

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:22

Nathalie, de nieuwe stal ziet er goed uit zeg!!
Blackflag, hopelijk knapt Bert nu snel op!
Mira, wat leuk!
Ayla, fijn dat je les goed ging :)
Mirriejj, knappe Jimmy! Joep is nu ook eindelijk flink aan het verharen :j Hij ziet er wbt vacht nu echt precies zo uit als Jimmy!

Als ik eerder had geweten dat die beenbeschermers er waren..... :D Ach, ze komen binnenkort vast weer op voorraad!

Daim, wat een leuke pony! Welkom!
LS, hele mooie foto van Buck :(:) Wat kan die Amadeus lopen zeg!!
Susanne, ga het topic zo even bekijken!
Fenna, misschien heeft hij wormen of zand in zijn darmen? Of krijgt hij ongeschikt ruwvoer (te vet)?
Iris, mooie deken <3

Vandaag voor het eerst de "nieuwe" tweewieler getest! Alles zit nog niet helemaal goed, maar verder bevalt hij tot nu toe erg goed! Joep was echt niet te stoppen, wilde alleen maar hard :))

Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:23

Ziet er goed uit. Heb je ook een foto van de zijkant? Hoe groot is Joep :)

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:40

@Fennadev, bloed laten trekken als het niet uit de mest komt... :)

@Iris, mooi dekentje. Gewaagd inderdaad maar het staat haar!

Hier was Finn gisteren jarig en vandaag mocht die de eerste keer voor de tweewieler liep er zo mee weg. Ga wel morgen even nog wat sleutelen aan de balans en dergelijke maar die deed het echt top zo de eerste keer :j .

Halstertouw ligt er op omdat ik hem vast hield daar (zus zat op de tweewieler) maar even snel voor een foto het er over gelegd.

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:43

Nee, ze krijgen ruw, langstengelig ruwvoer. Hij zit inderdaad vol met wormen, vandaag getest, maandag gaan we de spuit ophalen. Alex heeft geen wormen. Jorie zit in zijn tussenvacht, zijn lange winterharen zijn weg, maar dit is de wollige ondervacht, morgen gaan we lijnzaad kopen en dat krijgen ze dan beide door hun voer heen.

Die print hierboven is geweldig!

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:43

Susanne, nee helaas niet echt! Joep was zo ongeduldig dat we maar snel verder gingen.
Deze foto is wel wat meer van de zijkant genomen:

Afbeelding

Hij is trouwens ongeveer 93 cm "groot"

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:13

Krijg je de wagen in balans Sardis ? Dat was het grote probleem van deze wagentjes waardoor er veel weer verkocht zijn en zelfs de verkoop van dit model gestopt is tenzij je dit wilt bestellen daar wel op eigen risico. Ik vind het mooie tweewielers dat wel. Hij staat joep goed!

Mooie beschermertjes van HH bij EJ ze lijken beter te vallen dan die stout collectie van shetland. Die vind ik vrij vreemd vallen. Ik ga naar geen enkele shop heb koopverbod, geld is op en Amadeus heeft genoeg! Heb alle dekens van Buck wel verkocht, maar de rest kan ik (nog niet echt). Maar die Amadeus cie is zooooo verwend wat kan een mens spullen verzamelen in jaren tijd. Ook een hoop gekregen, tja dat ga je niet verkopen ondanks dat ik het niet gebruik... Zeggen vriendinnen verkoop het maar maar dat voelt niet oke.. Mijn tuig kunstof moet ik alleen een keer vervangen want ik rij daar niet mee sinds ik hem vorig jaar nieuw heb aangeschaft krijg met mijn reuma en vingers amper open en dicht. Nu wel heel mooi aanbod gehad, waardoor ik hem zo goed als in kan ruilen voor een zilco, vind zilco heel lelijk maar het is wel heel soepel en stevig.
Ik rijd nu altijd met mijn wedstrijd tuig ook van Ideal zo soepeltjes als wat!

Hier vandaag niet naar de pony's'... Sinds paar weken onsteking in beide knieen van mijn reuma, en sinds maandag ging t heel snel achteruit ik hielt het echt niet meer, belde de reumatholoog en kreeg een spoed afspraak ze keek echt met ogen van hoe kan jij hiermee gewoon doorlopen ? Dik onstoken gewricht waarmee ik te lang gewacht heb en mijn slijmbeurs ervan ook is gaan meedoen. Vocht is eruit gezogen tot t te pijnlijk werd, pretnison erin gespoten en andere zooi en over 14 dagen mag ik terug. Nu een brace om mijn pijn omdat ik eigenlijk niet mag lopen, maar sinds vanmiddag dikke koorts gekregen stralen zweet lopen van me af, en ik had eigenlijk toch wel heeeeel zin in een ijsje, dus op de scooter net naar t centrum geweest. :')

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:59

Je staat nog op de definitieve startlijst van Garderen morgen, rijd je nog mee?

Ik zal morgen even bijlezen. Vandaag gezellig met mijn ouders, zussen, vriend en aanhang weg geweest en lekker gegeten. Mijn ouders zijn vandaag 25 jaar getrouwd, dus dat was reden voor een feestje. Vriendin heeft Sjors vanavond geknot toen ik weg was, heel lief <3

Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 00:09

Te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je ouders!
Luxe dat Sjors geknot werd, succes morgen.

Lieselotte, beterschap! :(:)

Lori, super dat het zo goed ging. Volgende keer meer foto's!!

Sardis, ziet eruit als een mooie wagen!

Oeh die deken wil Max ook! :oo <3

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 07:55

Mooie knotten Ayla, echt lief van je stalgenoot. Gefeliciteerd met je ouders! :)

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:31

Oh je wagen staat er mooi achter sardis
Ooh en die deken is geweldig.
Ayla knappe sjors in de knotten staat em goed.

Zo vandaag nieuw tuig halen voor milk en mijn bday vieren
Ben alweer 30 Y)(^) Y)(^)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:32

Happy birthday! :):)