ik ga nu met Lisa en de poowns wandelen. het is koud maar ik heb de lekkere warme laarzen van mn moeder aan en lisa haar thermolaarzen dus dat komt wel goed
Rustig? Moet 4 pagina's bijlezen, normaal 1 op dit tijdstip. Het is nu natuurlijk wel vakantie. Lees thuis bij, moet nog veel afkrijgen voor 17:15 uur dus kwam alleen even hoi zeggen. Tot vanaaf!
He jakkes, een meisje uit mn klas word al heel de tijd (sinds eergisteren) gebeld door een sukkel die fluisterd ''je gaat dood, mors dood. -ziektemeteenK- dood , er word bloed over je hoofd gegoten'' het is een meisje, tenminste, normaal wel. en vandaag een jongen...
Tja zij doet er heel rustig over. Maar we denken dat het eerst écht iemand was en nu gewoon mensen die het hebben gehoord weetjewel, want het klinkt heel anders en komt niet meer eng/bedreigend/serieus over.
Heb net helemaal bijgelezen & gequote, maar opeens duwde ik op een verkeerd knopje en alles was weg
Emuline
Geplaatst: 23-02-11 14:55
DeSa schreef:
Joehoe mensen ik ben snel op zoek naar een zweetdeken mt. 125 onderlengte!
hey, ik kan er eentje voor je maken
maar dan heb je hem niet heel snel.
weet niet meer wie het vroeg: "hoe komt het dat je over de kop geslagen bent"? " antwoord: ik heb waarschijnlijk (met onderhoud) de voorvork van mijn mountainbike niet goedvast gezet, en die is eruit gestoten door een hobbel. ik viel met mijn hoofd op het asfalt, en de rest in de berm. heb hoofdpijn, af en toe duizelig, en geen eetlust...niet misselijk.
ik ga nu snel naar stal, moet over een uurtje klaar staan in leusden met trailer en al. daaag.
heb mijn broertje geleerd hoe hij benen moest geven, sturen, remmen & contact bewaren (want dat laatste snapte hij vorige keer niet ) en nu heb ik Luna zelf niet meer moeten vasthouden & zei ik dat hij mij moest volgen & " maak eens een rondje rond dat blok (palet op 1ste foto) "