bij ons ligt er een grote zware steunbalk op het dak die vast ligt met stormbanden zodat de dakplaten er niet afwaaien ik slaap vannacht waarschijnlijk niet...
de stallen zagen er vanochtend uit alsof ze al in geen twee weken gemest waren, en dat terwijl wij drie keer per dag alles uitmesten...
Hier stormt het echt al de hele dag... laat die lente/zomer maar komen. Kan nu ook echt niks doen, bak is een zwembad en langs de weg durf ik en met Hidde nog niet aan en is niet verantwoord nu. Ze genieten van een vakantie
Lief dat je het vraagt Mandy. Sinds gister zonder pijnstillers en het gaat echt de goede kant op merk ik. Heel fijn Gister ook eindelijk weer aan het werk kunnen gaan met Willem. Hij was suuuper blij!
Patty14
Geplaatst: 11-03-19 17:23
Sharani schreef:
Gefeliciteerd Patty, al zal het ook best moeilijk zijn. Gaat hij ver weg of blijft hij in de buurt?
Voor ons naar het andere kant van het land. Hij komt in Noord Holland te staan.
Fijn voor je Patty Je moet je er goed bij voelen. Had ik ook bij Jill, zijn meerdere mensen wezen kijken maar tot ik de juiste had gevonden ging ze zeker niet weg.
Moet ik wel zeggen, zou ze bij haar nieuwe baasjes weer weg moeten is ze welkom terug bij ons/mij.
Wat een lieve foto van Willem Hij staat daar ook mooi los, dat mag ik nog dromen met Hidde
Hier waait het wel wat maar dat is te overzien, al wel 2 dagen non stop regen, echt niks aan, ik heb de jongens dus ook maar even verplicht vakantie gegeven, geen zin om in de regen te rijden. Het zijn ook echte mannen, ze staan de hele dag binnen een beetje naar buiten te loeren
Hier staan ze buiten vandaag voor het eerst een van de jaarlingen binnen zien staan. Patty een eindje van je vandaan wel echte liefhebbers dan wat gaan ze ermee doen?
Sascha; Switch gaat eind maart begin april waarschijnlijk moet ik nog even overleggen. Heb geen trailer meer dus moet even kijken wanneer ze hem kunnen ophalen.