Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blackflag schreef:Hey dames! Sorry even een egopost van me.. Zit midden in de verhuizing. Uitslag van bert gehad. Positief getest op bomen of gras allergie. Maar hij vertoont de jeuk meer als de zon feller schijnt. Het is waarschijnlijk gekomen door een plant genaamd zuring. Dat zat door het hooi heen. Geeft de jeuk verschijnselen en geen schade aan de lever. Geef hem nu een kuur van 10 dagen groene leem. En ga een eczeemdeken en hoofdkap aanschaffen.. Hopelijk gaat het snel over.
Ga jullie even 'verlaten' voel me schuldig als ik niet veel bij kan lezen en of reageren! Even doorbijten de verhuizing, werken en dagelijks naar Bert haha. Komt goed! Iedereen veel plezier alvast 5 juni op de shetlander dagen!
Groetjes Iris
Mira283 schreef:Ayla schreef:Fijn dat het goed ging! Heb je foto's? Nog geluk gehad met het weer?
Moest even wachten op de foto's maar heb eentje gevonden zonder mijn gezicht erop haha. We hebben het droog gehouden gelukkig
(Heb er een broek onderaan gehouden want als het ging regenen werden mijn benen niet zeiknat)
Ayla schreef:Dat eerste lijkt me niet Nathalie, hij/zij heeft het over kogelbeschermers/strijklappen.
Les ging weer fijnAl moet ik echt even wat beter m'n best gaat doen voor de figuren. Die nieuwe proeven zijn even wennen, jammergenoeg geen tijd meer om te oefenen voor zaterdag.
Jelleee schreef:Fijn dat je les goed ging Ayla!
Mijn les ging ook lekker, weer genoeg leerpunten mee gekregen maar Willem was braaf. Niks geen terror zoals hij afgelopen tijd was. Ik ben tevreden.
Die ringen ken ik idd van IJslanders, waarom wil je dit gebruiken?
Ayla schreef:Miranda: ik zorg dat er altijd een platte vuist tussen de keel en keelriem kan, twee vingers houd je normaal gesproken aan voor de neusriem. Wat een voorpluk heeft jouw pony zeg, jeetje.
Mooie pony Daim