[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ayla

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 09:00

Fijn Susanne!

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:31

Heeft een van jullie misschien interesse in zwarte lak springschoentjes maat minishet? Ze zijn nieuw, maar passen jimmy niet. Mogen voor een tientje weg :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 10:43

Blackflag schreef:
Hey dames! Sorry even een egopost van me.. Zit midden in de verhuizing. Uitslag van bert gehad. Positief getest op bomen of gras allergie. Maar hij vertoont de jeuk meer als de zon feller schijnt. Het is waarschijnlijk gekomen door een plant genaamd zuring. Dat zat door het hooi heen. Geeft de jeuk verschijnselen en geen schade aan de lever. Geef hem nu een kuur van 10 dagen groene leem. En ga een eczeemdeken en hoofdkap aanschaffen.. Hopelijk gaat het snel over.

Ga jullie even 'verlaten' voel me schuldig als ik niet veel bij kan lezen en of reageren! Even doorbijten de verhuizing, werken en dagelijks naar Bert haha. Komt goed! Iedereen veel plezier alvast 5 juni op de shetlander dagen!

Groetjes Iris

Pff dat is wel echt balen zeg, hopen dat het nu snel over gaat, jeuk is erger dan pijn. Jimmy hier heeft ook steeds zo een jeuk aan de staart en kont, dus morgen even strongid halen en ontwormen.

Mira283 schreef:
Ayla schreef:
Fijn dat het goed ging! Heb je foto's? Nog geluk gehad met het weer?

Moest even wachten op de foto's maar heb eentje gevonden zonder mijn gezicht erop haha. We hebben het droog gehouden gelukkig

(Heb er een broek onderaan gehouden want als het ging regenen werden mijn benen niet zeiknat)

Wat een leuke foto zeg! Volgens mij heb je wel plezier gehad.

Ayla schreef:
Dat eerste lijkt me niet Nathalie, hij/zij heeft het over kogelbeschermers/strijklappen.

Les ging weer fijn :D Al moet ik echt even wat beter m'n best gaat doen voor de figuren. Die nieuwe proeven zijn even wennen, jammergenoeg geen tijd meer om te oefenen voor zaterdag.

Het lijkt me heerlijk om te kunnen lessen, helaas zitten hier geen clubs of lesgevers in de buurt. Alleen dressuur en springruiters.

Jelleee schreef:
Fijn dat je les goed ging Ayla!

Mijn les ging ook lekker, weer genoeg leerpunten mee gekregen maar Willem was braaf. Niks geen terror zoals hij afgelopen tijd was. Ik ben tevreden.

Die ringen ken ik idd van IJslanders, waarom wil je dit gebruiken?

Misschien toch het weer? Jimmy was de laatste tijd ook heel draaks, maar nu weer braaf.

Vanmorgen Jimmy zijn nieuwe spullen even gepast, setje bandages en het mylerbitje. Ik moet zeggen dat ik het nu al fijner vind, met zijn dubbelgebroken halve kneveltrens bleef hij steeds emmeren met zijn bit, mondje open enzo.
En nu met het mylerbitje moest hij heel even zoeken, maar erna mooi een gesloten mondje *\o/* Ligt verder ook heel goed, ik zie alleen dat ik de keelriem volgende keer iets losser moet doen, lijkt op de foto wel heel strak te zitten, terwijl er gewoon 2 vingers tussen gaan.

Jimmy is lekker aan het verharen, dus die krijgt langzaam zijn donkere kleurtje weer terug. Hopelijk krijg ik morgen mijn tondeuse binnen, kan ik de pootjes weer even netjes bijwerken.

Afbeelding

Afbeelding

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 11:07

Wat ziet ie er mooi uit, en goed dat het bitje bevalt. Ik heb Pip op een appelbit stangetje en geen geklier meer met mondje open gooien

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:14

Dat zwart staat em mooi wil voor milk ook iets van zwarte flex beschermers of iets....

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:33

Jimmy is een knapperd!

Nathalie, HH heeft nu ook zwarte 3 in 1 beschermers in maat mini, shet en pony.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 12:41

Jelleee schreef:
Jimmy is een knapperd!

Zijn die al ergens te krijgen?

Edit: zie ze al ja :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:28

mirriejj schreef:
Jelleee schreef:
Jimmy is een knapperd!

Zijn die al ergens te krijgen?

Edit: zie ze al ja :D

Waar zijn ze te koop? Ej?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:40

NathalietjeB schreef:
Waar zijn ze te koop? Ej?

Ja maar volgens mij gaan ze hard.. Ik zag dat ze de zwarte al bijna niet meer hebben.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:32

Ik ga ze vanavond halen :D Was de laatste maat shet in t zwart, dus ik heb hem apart laten leggen voor me. Gaan mega snel dus! Er is nu alleen nog mini in Heemskerk bij EJ.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:46

Jelleee schreef:
Ik ga ze vanavond halen :D Was de laatste maat shet in t zwart, dus ik heb hem apart laten leggen voor me. Gaan mega snel dus! Er is nu alleen nog mini in Heemskerk bij EJ.

Flauw _-:( Dan laat maar snel foto's zien als je ze hebt *\%/*

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:56

Hihi sorry :') Op de website staat de zwarte in alle maten nog op voldoende voorraad dus bestellen kan altijd. Ga jij ook altijd naar Heemskerk?

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 15:57

Jelleee schreef:
Hihi sorry :') Op de website staat de zwarte in alle maten nog op voldoende voorraad dus bestellen kan altijd. Ga jij ook altijd naar Heemskerk?

Dat niet, maar via de site kon ik straks ook nog maar 1 paar zwarte bestellen. Ik wil er 2 :')

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:00

Huh wat apart bij mij staat er net toen ik keek 'voldoende op voorraad'.

xDaim

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:04

Hoi allemaal!
Wat een leuk topic! Sinds 22.05.16 ben ik in het bezit van een prachtige Shetlander merrie genaamd Emma (v. Stal Rustroest). Emma is zo'n 100 cm groot, zwart en ónwijs lange sprookjesmanen <3. Ze heeft een super lief karakter!

Afbeelding
Dit is Emma!
(v. Dion v.d Buitenweg / m. Stacy van Stal Rustroest)

Vanavond ga ik nog een keer langs bij haar (ze staat nog bij haar oude eigenaren) en zondagochtend komt ze hierheen naar haar nieuwe huisje! :D

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:05

Jelleee schreef:
Huh wat apart bij mij staat er net toen ik keek 'voldoende op voorraad'.

Ja probeer het dan eens in het winkelmandje te krijgen :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 16:44

Welkom!
Foto is erg donker bij mij, jammer!

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:34

Welkom!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:22

Miranda: ik zorg dat er altijd een platte vuist tussen de keel en keelriem kan, twee vingers houd je normaal gesproken aan voor de neusriem. Wat een voorpluk heeft jouw pony zeg, jeetje.

Mooie pony Daim :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:36

Ayla schreef:
Miranda: ik zorg dat er altijd een platte vuist tussen de keel en keelriem kan, twee vingers houd je normaal gesproken aan voor de neusriem. Wat een voorpluk heeft jouw pony zeg, jeetje.

Mooie pony Daim :)

Haha manen heeft hij genoeg ja! Helaas is zijn staart door het schuren wel heel erg dunner geworden, al vind ik dat ook niet mega erg, hij was eerst heel zwaar en dik.

Hoe vinden jullie het hoofdstel eigenlijk zitten? Ik twijfel of ik nog wat aanpassingen moet doen?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:41

hmz morgen maar even naar de ej crossen moet nog tuig hangers hebben, dus hopelijk hebben ze nog maat mini in t zwart..
xdaim welkom in t topic wat een knap dier heb je

mirrie ik vind je keelriem wat strak zitten :j die kan wat langer
ik heb milk vanmiddag gekort wiekt := :o nu ziet t er weer redelijk uit

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:21

Maat mini was er ook nog 1 in het zwart nathalie! Als je die wilt moet je hem ff apart laten leggen.

Ik heb er net mee gereden en ze zijn erg fijn. Bleven keurig op hun plek.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:30

zo dan dan gaan ze ook snel bij ej zeg ga morgen gelijk even bellen

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:46

Kleine spulletjes gaat vaak snel.. Ik heb nog een tas halstertjes en dingetjes maar vind t moeilijk weg te doen.. ;(

Mooie VOORPLUK hierboven, wauw en die bandages heb ik volgens mij ook nog liggen.

Wij hebben van de week Buck 'agesloten' in de zin van, alles wat ik wilde ophangen. Zijn halstertje die hij altijd droes, zijn vlecht en canvas boven mijn bed. (vlek op de muur is kapot gestompt toen ik boos was. :') )
Afbeelding

Andere loser, vind zichzelf heel knap en grappig!
Afbeelding

Ik zeg continue pony's, pap zegt ook Lot hoe ging t bij je mannen ? Dat vraagt hij elke dag... Als ik dan weer gefrustreert man zeg, zegt hij sorry. :(:) Kan t allemaal nog steeds niet echt hendelen, bij t praten erover, of mensen die me aankijken schiet ik gelijk vol.
Gister een pony van een stalgenootje in laten slapen, gezien ik op zulke momenten heel koel in me hoofd kan blijven vroeg eigenaressen of ik het wilde doen... Gezien ik het niet erg vind mits het rieel is en het me eigen dier niet is heb ik dat voor haar gedaan zei doen ook veel voor mij. Doordat ik zo kalm bleef was de pony ook echt heel rust dat hadden we niet verwacht pony was pas 8 jaar maar had echt ernstig kissing spines ze kon echt heel zuur zijn en een 'vechter' dus we hadden niet verwacht dat ze snel toe zou geven. Maar het verliep heel soepel en netjes. Kreeg pas tranen in me ogen toen de jonge eigenaresse erbij kwam... Ze is 14 en huilde echt flink tja dan houd ik het ook niet meer droog, helemaal met Buck zo kort geleden niet dus we hebben samen even afscheid genomen en toen heb ik haar naar de kantine gebracht voor wat drinken..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 22:47

:(:)